0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методичні підходи до розвитку емоційно-комунікаційних вмінь дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку (ID:125423)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 89
Рік виконання: 2016
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 1.1. Наукові підходи до визначення поняття „розвиток емоційно-комунікативних умінь” 1.2. Вікові та психологічні особливості емоційно-комунікативної сфери дітей старшого дошкільного віку з ЗПР 1.3. Характеристика сучасних методичних підходів до розвитку емоційно-комунікативних умінь дітей старшого дошкільного віку із ЗПР РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗПР 2.1 Організація і методи діагностики рівня емоційно-комунікативних умінь дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку 2.2. Аналіз результатів дослідження рівня емоційно-комунікативних умінь дітей дошкільного віку із ЗПР Розділ 3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗПР 3.1. Розроблення методики активації емоційно-комунікативних умінь дітей старшого дошкільного віку із ЗПР 3.2. Визначення ефективності використання розробленої експериментальної методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: