СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 6-ГО КЛАСУ (ID:1266477)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 5 1.1 Теоретичні особливості лексичної компетентності та її формування з використанням мобільних додатків 5 1.2 Особливості використання мобільних застосунків у процесі формування лексичної компетентності учнів середньої школи 8 1.3 Психолого-педагогічні особливості учнів середньої школи 11 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 6-ГО КЛАСУ 14 2.1 Розробка комплексу завдань за допомогою мобільних додатків для формування лексичної компетентності учнів 6-го класу 14 2.2 Аналіз ефективності використання мобільних додатків у процесі формування лексичної компетентності 19 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасному світі стрімкого розвитку інформаційних технологій освіта також зазнає значних змін. Використання мобільних додатків у навчальному процесі стає все більш поширеним явищем, особливо у вивченні іноземних мов. Вітчизняні дослідники, такі як О.Б. Бігич, С.Ю. Ніколаєва та М.А. Леонтян, приділяли увагу питанням методики навчання іноземних мов, включаючи використання сучасних технологій. Зарубіжні дослідники, зокрема, I.S.P. Nation, W. Hutmacher та Praveen Kumar Chinta, досліджували аспекти лексичної компетентності та використання мобільних додатків у навчанні. Незважаючи на значну кількість досліджень, відсутнє комплексне дослідження, яке б детально аналізувало ефективність використання мобільних додатків саме для формування лексичної компетентності учнів 6-го класу. Це зумовлює необхідність проведення такого дослідження, яке б враховувало психолого-педагогічні особливості цієї вікової групи. Актуальність дослідження полягає у необхідності адаптації освітнього процесу до потреб цифрового покоління та впровадження інноваційних методик для підвищення ефективності навчання. Метою даного дослідження є вивчення ефективності використання мобільних додатків у процесі формування лексичної компетентності учнів 6-го класу при вивченні англійської мови. Для досягнення цієї мети передбачаються наступні завдання: 1. Аналіз теоретичних засад лексичної компетентності та її формування. 2. Дослідження особливостей використання мобільних додатків у навчанні англійської мови. 3. Розробка комплексу завдань з використанням мобільних додатків для учнів 6-го класу. 4. Аналіз ефективності використання мобільних додатків у процесі навчання. Предметом дослідження є методика використання мобільних додатків для формування лексичної компетентності учнів 6-го класу. Об'єктом дослідження є процес навчання англійської мови у 6-му класі з використанням мобільних додатків. Теоретико-методологічною основою дослідження стали праці таких вчених, як О.Б. Бігич, С.Ю. Ніколаєва, М.А. Леонтян, I.S.P. Nation, W. Hutmacher, Praveen Kumar Chinta, які досліджували різні аспекти лексичної компетентності та методики навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. У дослідженні використовувалися такі методи: аналіз наукової літератури, педагогічний експеримент, спостереження, анкетування та тестування. Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі розглядаються теоретичні засади використання мобільних додатків у навчанні англійської мови, у другому – практичні аспекти їх використання для формування лексичної компетентності учнів 6-го класу. 
Інші роботи з даної категорії: