Зміст
ВСТУП.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні засади обдарованості дітей................................................5
1.1. Поняття обдарованості: визначення, характеристики та ознаки................5
1.2. Види обдарованості: інтелектуальна, творчо-мистецька, соціальна, фізична тощо...........................................................................................................7
1.3.Психогопедагогічні аспекти розвитку обдарованості:фактори впливу, умови, мотивація..................................................................................................10
Розділ 2. Форми роботи з обдарованими учнями в початковій школі............14
2.1. Традиційні форми роботи: індивідуальні та групові заняття, факультативи, гуртки...........................................................................................14
2.2. Сучасні інтерактивні та інноваційні методи розвитку обдарованості: проєктна діяльність, кейс-метод, навчальні ігри, дистанційні платформи.....16
2.3. Організаційні умови роботи з обдарованими дітьми: планування занять, диференціація навчального процесу, підтримка педагогів і батьків...............19
Розділ 3. Діагностика та оцінка обдарованості учнів початкових класів.......23
3.1. Методи виявлення обдарованості: спостереження, тестування, анкетування, портфоліо досягнень.....................................................................23
3.2. Психологічні тести та методики оцінки інтелектуальних і творчих здібностей..............................................................................................................25
3.3. Використання результатів діагностики для побудови індивідуальної освітньої траєкторії учня.....................................................................................27
ВИСНОВОК…………………......…………..................................……..............30
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА…………….......…...………………......................32
ДОДАТОК.............................................................................................................34