СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтерактивний підхід до формування ключових компетентностей молодших школярі (ID:1273143)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2022
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………...3 Розділ I. Теоретичні основи використання інтерактивних методів у початковій школі...........................5 1.1. Характеристика базових понять дослідження……………………...….5 1.2. Загальна характеристика предметних компетентностей молодших школярів…………………………………………………………………………… 1.3. Особливості інтерактивного навчання в початковій школі……….....10 Розділ II. Методичні засади використання інтерактивних методів у початковій школі.....................19 2.1 Сучасний стан використання інтерактивних методів в освітньому процесі початкової школи.......................................…………………...19 2.2 Методика застосування інтерактивних методів навчання на уроках в початковій школі…………………………........…...….....22 Висновки …………………………………………………………….....27 Список використаної літератури …………………….........29 Додатки ………………………………........………………………….....31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основою інтерактивних методів є інтерактивні вправи та завдання, які виконуються учнями. Основна відмінність інтерактивних вправ і завдань від звичайних в тому, що вони спрямовані не тільки і не стільки на закріплення вже вивченого матеріалу, скільки на вивчення нового. Сучасна педагогіка багата цілим арсеналом інтерактивних підходів, серед яких можна виділити наступні: робота в малих групах; робота в парах; навчальні ігри (рольові ігри, імітації, ділові ігри та освітні ігри); використання суспільних ресурсів (запрошення фахівця, екскурсії); соціальні проекти та інші поза аудиторні методи навчання (соціальні проекти, змагання, радіо і газети, фільми, вистави, виставки, вистави, пісні і казки); розминки; вивчення та закріплення нового матеріалу (інтерактивна лекція, робота з наочними посібниками, відео- і аудіоматеріалами, «учень в ролі вчителя», «кожен навчає кожного», мозаїка (ажурна пила), використання питань, Сократичний діалог); обговорення складних і дискусійних питань і проблем («Займи позицію (шкала думок)», ПОПС-формула, проективні техніки, «Один - удвох - усі разом», «Зміни позицію», «Карусель», «Дискусія в стилі телевізійного ток-шоу », дебати, симпозіум) [25]. Провідними ознаками інтерактивної взаємодії є: багатоголосся - можливість кожного учасника педагогічного процсу мати свою індивідуальну точку зору з будь розглянутої проблеми; діалогічність спілкування педагога і учнів передбачає їх вміння слухати і чути один одного, уважно ставитися один до одного, надавати допомогу у формуванні свого бачення проблеми, свого шляху вирішення завдання; розумова діяльність полягає в організації активної розумової діяльності педагога і учнів. Чи не трансляція педагогом у свідомість учнів готових знань, а організація їх самостійної пізнавальної діяльності; розумова творчість - процес усвідомленого створення учнями і педагогом нових для себе смислів з досліджуваної проблеми. Цей вираз свого індивідуального ставлення до явищ і предметів життя; свобода вибору; створення ситуації успіху; рефлексія (самоаналіз, самооцінка учасниками педагогічного процесу своєї діяльності, взаємодії [25]. Отже, інтерактивне навчання – це навчання, яке базується на взаємодії вчителя і учня, при цьому вони - рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання і не відчувається домінування одного учасника навчального процесу над іншим, однієї думки над іншою. В таких умовах, учні швидше привчаються бути демократичними, сміливо спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати обґрунтовані самостійні рішення.