0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання ігрових прийомів у навчанні дітей рахунку (ID:127325)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2014
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………….………………………. 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти формування елементарних математичних уявлень про рахунок у дітей дошкільного віку…………………………….. 6 1.1. Завдання та зміст формування елементарних математичних уявлень про рахунок у дітей дошкільного віку…………………………………….. 6 1.2. Загальні методи і прийоми формування елементарних математичних уявлень про рахунок у дошкільному навчальному закладі ……………… 9 Висновки до першого розділу………………………..…..………………… 14 РОЗДІЛ 2. Аналіз методики використання ігрових прийомів у процесі формування елементарних математичних уявлень про рахунок у різних вікових групах …………………………………………………………..…. 16 2.1. Особливості використання ігрових прийомів у процесі формування елементарних математичних уявлень про рахунок ……………………… 16 2.2. Дидактична гра як один із основних прийомів розвитку математичних уявлень про рахунок…..…………………………………………..…….…. 20 Висновки до другого розділу………………………………………………. 25 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………… 27 ДОДАТКИ……………………………………………………………………. 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Об’єктивна дійсність, яка існує поза межами людського розуму, безпосередньо впливає на його формування і розвиток, відображаючись у психіці. Окрім фактичного матеріалу, даного нам в відчуттях та сприйманні, мозок людини спрямовує свою активність на пізнання й усвідомлення існування невідчутних зв’язків та відношень між об’єктами і явищами... Важливий внесок у теорію і методику математичної підготовки дошкільнят дитячого садка зробили такі вчені як Ж.-Ж. Піаже, Л.С. Виготський, С.Л. Рубінштейн, А.Н. Леонтьєв, Д.Б. Эльконін, Н.А. Менчинська, А.В. Запорожець, Л.А. Венгер, В.С. Мухіна, А.А. Люблінська, А.А. Столяр, З.М. Істоміна, Я.А. Коменський, К.Д. Ушинський, М. Монтессорі, Ф.Н. Блехер, О.П. Усова, М.Ф. Чекмарьов, Є.І. Удальцова... Об'єктом дослідження в нашій роботі виступає формування елементарних мат... Предмет дослідження – використання... дошльного віку рахунку. Метою дослідження є.... У формуванні гіпотези дослідження ми припускаємо, що... сприятиме підвищенню рівня сформованості елементарних математичних уявлень про рахунок у дошкільників. Базою дослідження було обрано... Мета та гіпотеза зумовили вибір таких завдань: 1. Розглянути та проаналізувати... 2. Вивчити методологічні передумови...та дібрати систему прийомів... 3. Охарактеризувати... 4. Провести порівняльний аналіз рівня... Методи дослідження: ... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ПРО РАХУНОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Завдання та зміст формування елементарних математичних уявлень про рахунок у дітей дошкільного віку Існує багато прикладів, які підтвердять необхідність формування у дітей ДНЗ елементарних математичних уявлень, які стануть основою для розвитку рахункових здібностей та логіко-математичної компетенції в цілому. Наприклад, класичний експеримент Ж.-Ж. Піаже зі склянками підфарбованої води, дві з яких однакові а третя вужча і довша. Діти впевнено відповідають, що води в однакових склянках однакова кількість. Але, якщо на їх очах переливати воду із однієї з двох однакових склянок в третю (довшу і вужчу) і запитати те ж саме питання, то до певного рівня розвитку логіко-математичних уявлень всі однаково відповідають, що в третій більше води ніж в першій. І ніякі спроби не переконають дитину, навіть якщо вона зробить вид, що погодилась. Такого типу завдання у науковій літературі стали називатися «завданнями Піаже», а явища, які породжуються на їх виконанні – «феноменами Піаже»... .......... РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ПРО РАХУНОК У РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУПАХ 2.1. Особливості використання ігрових прийомів у процесі формування елементарних математичних уявлень про рахунок Ще великий педагог-гуманіст В.А. Сухомлинський писав: «У грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються здібності особистості. Без гри немає не може бути повноцінного розумового розвитку. Гра – це величезна світле вікно, крізь який в духовний світ дитини вливається живлюще потік уявлень, понять про світ. Гра – це іскра, запалююча вогник допитливості і допитливості». При формуванні елементарних математичних уявлень гра виступає, як один із найважливіших засобів навчання дітей і може бути віднесена до практичних методів навчання дітей рахунку. Широко використовуються різноманітні дидактичні ігри. Завдяки навчальним завданням, «одягненим» в ігрову форму (ігровий задум), ігровим діям і правилам дитина ненавмисно засвоює певну «порцію» пізнавального змісту. Усі види дидактичних ігор (предметні, словесні, настільно-друкувальні тощо) є ефективним засобом і методом формування елементарних математичних уявлень в дітей і переважають у всіх вікових групах. Предметні і словесні ігри проводяться під час занять з математики й поза ними, настільно-друкувальні, зазвичай, у вільний від занять час. Усі вони виконують основні функції навчально-освітню, виховну і розвивальну. Усі дидактичні гри з формування елементарних математичних уявлень можна розділити на декілька груп: 1. Ігри з цифрами і числами. 2. Ігри подорож у часі. 3. Ігри на орієнтування у просторі. 4. Ігри з геометричними постатями. 5. Ігри на логічне мислення. ............. ВИСНОВКИ Проаналізувавши погляди вчених та провівши дослідження з даної теми, ми підтвердили її актуальність. Вивчили різні прийоми і методи формування елементарних уявлень про рахунок у дітей дошкільного віку. Встановили, що цьому віці закладаються основи математичних знань, необхідних дитині у подальшому шкільному віці, оскільки математика є складною наукою, яка може викликати певні труднощі під час оволодіння нею. Але якщо грамотно організувати цей процес, враховуючи методичні особливості, то можна досягти неабияких результатів. В процесі дослідження ми встановили залежність між ... ..... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» / Наук. ред. та упоряд. О.Л. Кононко. – 2-ге вид.. випр. – К.: Світич, 2008. – 430 с. 2. Базовий компонент дошкільної освіти/ Науковий керівник: А.М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф., д-р пед. наук; авт. кол-в: Богуш А.М., Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Гавриш Н.В., Долинна О.П., Ільченко Т.С., Коваленко О.В., Лисенко Г.М., Машовець М.А., Низковська О.В., Панасюк Т.В., Піроженко Т.О., Поніманська Т.І., Сідєльнікова О.Д., Шевчук А.С., Якименко Л.Ю. – К.: Видавництво, 2012. – 26 с. 3. Белошистая А.В. Формирование и развитие математических способностей дошкольников/ А.В. Белошистая. – М.:ВЛАДОС, 2003. – 400 с. .... 14. Формування елементарних математичних уявлень у дошкільнят/ Під ред. Столяра А.А. – М.: Просвітництво, 1988. – 330 с. ДОДАТКИ...