0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

невербальні і вербальні аспекти педагогічного спілкування вчителя початкових класів. (ID:130151)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2012
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. СПІЛКУВАННЯ ЯК АКТУАЛЬНА ПСИХОЛО- ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 4 1.1. Педагогічне спілкування у діяльності вчителя 4 1.2. Невербальне спілкування у діяльності вчителя 12 1.3. Вербальне спілкування у діяльності вчителя 19 РОЗДІЛ 2. ДОСВІД ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВЕРБАЛЬНИХ І НЕВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ СПІЛКУВАННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ 23 2.1. Хід виконання експериментальної роботи 23 2.2. Методичні рекомендації 34 ВИСНОВКИ 35 ДОДАТКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Важливою складовою професійної діяльності вчителя є спілкування з учнями у ході якого він кожного дня розв’язує комплекс різних за змістом завдань. Ефективність комунікативної діяльності, яка організовується вчителем на уроці та поза ним, обумовлена не лише продуманим вибором предметних технологій, але й умінням керувати вербальними і невербальними контактами з учнями, творчо вибудовувати систему педагогічно доцільних взаємовідносин, конструктивно вирішувати протиріччя та конфлікти, вмінням долати комунікативні бар’єри й ускладнення. У сучасній вітчизняній і зарубіжній психології спостерігається особливий інтерес до проблеми професійно-педагогічної комунікації .
Інші роботи з даної категорії: