0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дидактичні ігри математичного змісту (ID:139968)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2016
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти використання дидактичних ігор у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку…………………………… 6 1.1. Сутність дидактичної гри у психолого-педагогічних дослідженнях……………………………………………………………….. 6 1.2. Види та структура дидактичних ігор……….…………………… 11 1.3. Педагогічні можливості дидактичної гри для всебічного розвитку дошкільників……………………………………………………… 13 РОЗДІЛ 2. Виховний потенціал дидактичних ігор математичного змісту... 20 2.1. Дидактичні ігри математичного змісту як ефективний засіб навчання та виховання дошкільників……………………………………… 20 2.2. Методика використання дидактичних ігор математичного змісту у виховному процесі ДНЗ………………………………………………….. 27 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……..……………………………. 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП «Природа формує свої закони мовою математики» – ці слова належать Г. Галілею. Дійсно, зміни, процеси, що відбуваються у світі протікають однаково для цілих груп, класів об’єктів. Знайомство з математикою дає перше інтуїтивне відчуття, що світ не є ... Багато видатних психологів і педагогів, як-от К. Шербакова, П. Гальперін, .... Процес використання дидактичних ігор у вихованні дошкільників досліджувало багато науковців та педагогів, серед яких А. Богуш, П. Саморукова..... Актуальність проблеми та її недостатня теоретична дослідженість й обумовили вибір теми курсової роботи – «Дидактичні ігри математичного змісту». Мета дослідження – .... Об’єктом дослідження − ... Предмет дослідження − ... При дослідженні була висунута гіпотеза: процес навчання дошкільників буде успішним при .... Об’єкт, предмет та мета дослідження обумовили такі завдання: 1) вивчити та проаналізувати ...; 2) на основі аналізу наукових джерел розкрити сутність поняття ....; 3) охарактеризувати структуру та ...; 4) розкрити особливості ....; 5) дослідити методику використання дидактичних ігор математичного змісту в навчанні дошкільників. Для досягнення поставленої мети і вирішення завдань дослідження були використані методи: ... Структура курсової роботи .... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Сутність дидактичної гри у психолого-педагогічних дослідженнях Багаторічна практична робота і спостереження за дітьми дозволили дійти висновку, що формуванню та розвитку основних структур мислення дітей сприяє вибір змісту й методів навчання, адекватних інтересам дошкільнят. Навчання, що ґрунтується на використанні дидактичних ігор, належить саме до таких методів. В. Сухомлинський писав, що без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку, порівнював гру з величезним світлим вікном, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишнє, з іскрою, яка запалює вогник допитливості [35, с. 57]. Поняття «гра» досить багатогранне [5; 16; 18]. З точки зору психологів і фізіологів, вона є основною формою активної діяльності дитини, покликаною задовольняти її біологічні потреби: − реалізувати вихід надлишкової енергії та бажання стати лідером; − проявити себе як особистість; − перевірити власні можливості у колективній діяльності; − певним чином виявити себе серед ровесників; − задовольнити потребу у відпочинку тощо (П. Блонський, Л. Божович, Д. Ельконін, Г. Костюк, О. Леонтьєв та ін.). Вчені розглядали гру в різних аспектах, але більшість визначень доводиться теза про те, що гра насамперед – це вид діяльності [13, с. 22]. Психологи відносять гру до основного виду діяльності дошкільнят. У грі, через гру та за допомогою гри дитина пізнає предмети та явища дійсності, готується до навчальної та трудової діяльності. У грі розвиваються мислення дитини, пам’ять, увага, уява, здібності, починають формуватися вольові якості особистості, зачатки характеру. Ігри, ігрові ситуації серед найрізноманітніших форм організації занять викликають найбільше зацікавлення дітей. На думку І. Куліш, у широкому розумінні, всі ігри, в які людина грає з дитинства, є ............ РОЗДІЛ 2. ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛІ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР МАТЕМАТИЧНОГО ЗМІСТУ 2.1. Дидактичні ігри математичного змісту як ефективний засіб навчання та виховання дошкільників У сучасній педагогіці дидактична гра розглядається, як ефективний засіб розвитку дитини, розвиток таких інтелектуальних психічних процесів як увага, пам’ять, мислення, уява. Серед великого різноманіття дидактичних ігор чільне місце займають дидактичні ігри математичного змісту. Дидактичні ігри математичного змісту – найбільш відомі і часто використовувані в сучасній практиці дошкільного виховання види цікавого математичного матеріалу. Це «ігри, спеціально призначені для реалізації цілей навчання. Вони розвивають сенсорні (чуттєві) орієнтування дітей (на форму, величину, колір, розташування предметів в просторі і т.д.), спостережливість, увагу, пам’ять, мислення, рахункові вміння, мову, уявлення про навколишній світ» [16, с. 45]. Ці ігри можна віднести до організованої дитячої діяльності, тому як їх здійснення відбувається під безпосереднім керівництвом, або за участю педагога. Специфічною ознакою дидактичних ігор математичного змісту є їх навмисність, плановість, наявність певної мети і передбачуваного результату. Такі математичні ігри використовують в роботі з дошкільнятами, щоб допомогти кожній дитині реалізувати закладені в ній неабиякі здатності мислити логічно та конструктивно. Багато уваги розробці дидактичних ігор математичного змісту приділяв відомий педагог А. Столяр. На його думку, дидактичними іграми математичного змісту вважаються ігри, в яких змодельовані математичні відносини, закономірності, які передбачають виконання логічних операцій і дій. У логіко-математичних іграх і вправах використовуються спеціальний структурований матеріал, що дозволяє наочно уявити абстрактні поняття і відносини між ними [33, с. 120]. Різновидом математичних ігор і завдань є логічні ігри, завдання, вправи. Вони спрямовані на тренування мислення і під час логічних операцій і дій. З метою розвитку мислення дітей використовують різні види нескладних завдань і вправ. Це завдання на знаходження пропущеної фігури, продовження ряду фігур, на пошук чисел, яких бракує в ряду фігур (знаходження закономірностей, що лежать в основі вибору цієї фігури і т. д.) Дидактичні ігри математичного змісту умовно можна поділити на наступні групи [37, с. 133]: 1. Ігри з цифрами і числами. 2. Ігри подорож у часі. 3. Ігри на орієнтування в просторі. 4. Ігри з геометричними фігурами. 5. Ігри на логічне мислення. До першої групи ігор належить ......... ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Ардобицька К. Використання навчальних ігор на уроках математики / К. Ардобицька // Дошкільне виховання. – 2007 – №1 – С. 29. 2. Бабанський Ю.К. Методы обучения в современной общеобразовательной школе / Ю. К. Бабанський. – М. : Просвещение, 2005. – 208 с. .... 37. Щербакова К.Й. Методика формування елементарних математичних уявлень у дошкільників : навч. посібник / К.Й. Щербакова. – К. : Вища школа, 2007. – 240 с.
Інші роботи з даної категорії: