0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання мультимедійних презентацій в навчальному процесі (ID:140778)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 53
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 МЕТОДИКИ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ РОЗДІЛ 2 ВИКОРИСТАННЯ POWERPOINT ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ 2.1 Огляд та аналіз можливостей програми 2.2 Розробка уроків презентацій в PowerPoint 2.3. Розробка тестових завдань РОЗДІЛ 3 СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ НА ТЕМУ: „ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ В INTERNET ” ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Інформатизація сучасного суспільства, тісно пов’язані з нею процеси інформатизації всіх форм освітньої діяльності характеризуються процесами удосконалення і масового розповсюдження сучасних інформаційних та комунікаційних технологій. Подібні технології активно застосовуються для передачі інформації та забезпечення взаємодії викладача і студента у сучасних умовах відкритої та дистанційної освіти. Комп’ютерна презентація (КП) є засобом подачі інформації з використанням комп’ютерної техніки. В основу КП покладено спосіб подачі інформації у дискретному вигляді. Тобто, інформація розбивається на невеликі порції. Кожна порція розміщується на окремій сторінці – слайді. Під час демонстрації слайди подаються у певній послідовності. Слайд може містити текстову, графічну, відео та звукову інформації, а також інші об’єкти – таблиці, діаграми, графіки, математичні формули тощо. Дуже корисним об’єктом є гіперпосилання, що дозволяють прив’язати до презентації інші документи або програми. Презентації можуть бути створені у вигляді окремих програм або у вигляді документу, прив’язаного до певного програмного додатку. Серед останніх велику популярність набула програма MS Power Point. Область використання презентацій дуже велика. Це і рекламування продукції, і супроводження докладів та виступів, презентація проектів, а також навчання користувачів з певної предметної галузі. Саме питання навчальної якості презентацій і буде розглянуте у даній роботі. На початковому етапі застосування нових інформаційних комп’ютерних технологій в освітньому процесі зводилося в основному до збереження та відтворення ілюстративних аудіо- та відеоматеріалів і використання готових навчаючих програм та тестів, здебільшого англійською та російською мовами. Таким чином, незважаючи на велику кількість різноманітних і досить якісних програм, вони не завжди цілком задовольняють викладача через раз і назавжди заданий зміст готових навчаючих програм, обсяг і методику подання тих чи інших розділів, до того ж не завжди відповідних програмі та змісту курсу, який веде викладач. Тому цілком природно, що із часом у викладача виникає потреба у багатофункціональному засобі, здатному акумулювати необхідні навчальні матеріали, подавати їх у зручній для викладача формі (навчального заняття, його фрагмента, окремої контрольної вправи, тесту тощо), який у той же час дозволяє легко редагувати навчальний матеріал та змінювати структуру його подання слухачам. Найбільш придатним засобом для цієї мети є програма створення та реалізації електронних презентацій Microsoft PowerPoint [2: 3], що входить до складу пакету Microsoft Office. Проблема створення навчальних презентацій, як і взагалі електронних навчальних посібників, на сьогоднішній день досить актуальна, оскільки ще й досі не досить чітко визначені загальні методичні принципи їх розробки та використання.