0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІЙ ГРІ (ID:141568)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2014
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІЙ ГРІ І ВСТУП ІІ НАРОДНА ПЕДАГОГІКА ПРО РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІІІ РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ В СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІЙ ГРІ 1. Поняття «мислення» 2. Що таке сюжетно-рольова гра, як вона виникла 3. Сутність сюжетно-рольової гри 4. Умови успішної сюжетно-рольової гри 5. Структура гри, прийоми активізації 6. Відмінності у сюжетно-ролевих іграх в молодшому та старшому віці 7. Висновок до розділу ІІІ ІV ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА ПО РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІЙ ГРІ 1 Вивчення рівня розвитку мислення (діагностика) 2 Практична робота 3 Аналіз результатів 4 Висновки до експерименту V ВИСНОВКІ КУРСОВОЇ РОБОТИ VI СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ VII ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2. Практична робота з розвитку мислення в старших дошкільнят в сюжетно-рольовою грі На формуючому етапі експерименту, складається план роботи з вирішення цієї проблеми. План має такі завданя: • Створити емоционально-благополучну атмосферу групи дитсадка; • Збагачувати життєвий досвід дітей. • Організувати предметно-розвиваючу середу. • Розвивати ініціативність і самостійність дітей у грі; • старшого дошкільного віку в сюжетно-рольовой грі. У поняття «емоционально-благополучна» атмосфера» ми включили налагодження контактів із дітьми, зняття емоційної напруги у грі, розгортання партнерських відносин. Для того, щоб сюжетно-рольова гра була успішною, потрібно, щоб вихователь здобув довіру у дітей, встановив з ними контакт. Довірливі стосунки виникають лиш тоді, коли до гри вихователь ставиться серйозно, з щирою зацікавленістю, розуміє замисли дітей, їхні переживання. За таких умов діти залюбки діляться своїми планами, звертаються за порадою і допомогою. І тому були внесені зміни в виховний процес, а саме: відмовилися від прямих вказівок і більший акцент перенесли на непрямій вплив через організацію спільної діяльності, ігрове спілкування. Організація в дошкільному закладі сюжетно-рольових ігор дає змогу створювати в дитячому колективі щиру, доброзичливу атмосферу, яка спонукає до співпраці та взаєморозуміння. Художня література, бесіди, спостереження та інші методи вихователя суттєво впливають на розширення і навіть поглиблення ігрових образів. План праці полягає з етапів: • Збагачення життєвих та наукових знань дітей; • Підготовка й проведення сюжетно-рольових ігор; • Створення емоционально-благодійної атмосфери. На першому етапі ми проводили роботу з збагачення ігрових сюжетів дітей. Діти отримували якісно нову інформацію, яка надходила у вигляді: • Знайомства з творами мистецтва, перегляд репродукції картин знаменитих художників та методичних картинок. • читання: «Півник Золотий гребінець»; «Бременські музиканти», «Снігова Королева», «Дванадцять місяців»… • перегляд діафільмів: «Маленький мук», «Царевна-лягушка», «Маша і ведмідь». Також розширювали кругозір дітей, з допомогою книжок і бесід, на заняттях. Допомогали дітям у свідомому виборі ролі, формуванню стійкого, глибокого інтересу до неї. Для цього застосовувалися такі прийоми, як: • вибіркове повторне читання твори; • аналіз образів героїв; • розмови про них; • складання дітьми творчих розповідей про персонажей; Також проводили гру-вигадування, метою якої була розвиток мислення, сюжетовигадування (процес міркування, планування) У спільних іграх з дітьми ми намагалися використовувати техніку «Спіраль» (від простого до складного). Для другого етапу роботи дуже важливим є предметно-развивающе середовище в груповий кімнаті, бо воно сприяє нагромадженню ігрового досвіду. Розуміючи, що сюжетно-рольова гра посідає особливе місце в житті малечі і є невід’ємною складовою дитинства, в нашому дитячому садку в старшій групі «Сонечко» створене цікаве і насичене предметно-ігрове середовище (необхідні набори ігрового обладнання: виготовлені ігрові модулі, відповідні атрибути для сюжетно-рольових ігор різної тематики, дрібні предмети-замінники). Ми постаралися побудувати так предметно-ігрову середу, щоб діти могли самостійно витрачати час на сюжетно-рольові та ін. ігри. Проаналізувавши життєвий досвід дітей, підібрали ігрові атрибути та брали участь у ціх іграх. На етапі роботи з зняття емоційної напруги використовували: • метод мозкового штурму • метод гірлянд Перед початком мозкового штурму поставили завдання - починати висловлювання ідей від самих мовчазних, від самих малоактивних дітей. У цьому заборонялася критика (словесна,жестовая, мімічна) і заохочувалася будь-яка ідея, навіть жартівлива чи явно безглузда. Інтерес до даного методу виник у зв'язку зі змістом Базового компоненту дошкільної освіти України, де говориться про необхідність активізувати розвиток мислення дитини. Метод гірлянд проводився з єдиною метою: зняття емоційної напруги та активізації внутрішнього потенціалу дитини. Гірлянди аналогій у вигляді списку слів: дорога — звивиста — крута — яйце — слизька — гірка — сніг — пустеля — цукор — смачно — компот —
Інші роботи з даної категорії: