0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Етична бесіда як метод морально-етичного виховання молодшого школяра (ID:142848)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2016
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: ВСТУП………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЕТИЧНОЇ БЕСІДИ ЯК МЕТОДУ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ……………………………………………………………………. 6 1.1. Історико-теоретичні аспекти морально-етичного виховання…………… 6 1.2. Етична бесіди в системі методів виховання……………………………… 9 РОЗДІЛ 2 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ І ПРОВЕДЕННЯ ЕТИЧНОЇ БЕСІДИ ………………………………………. 12 2.1. Методика підготовки і проведення етичної бесіди……………………… 12 2.2. Критерії, показники та рівні морально-етичного виховання дітей молодшого шкільного віку…………………………………………………… 17 2.3. З досвіду роботи педагогічного колективу щодо застосування етичної бесіди у виховній діяльності……………………………………………………19 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………..24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………………26 ДОДАТКИ …………………………………………………………………. …..30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Згідно програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» процес становлення незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним членом європейської спільноти передбачає всебічне утвердження в суспільному та індивідуальному бутті цивілізованого життя на основі загальнолюдських цінностей та духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Тому мета сучасного освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ. Формування етичної культури школярів як цілісного морального орієнтування способу життя неможливо без освоєння загальнолюдських, національних, сімейних і особистісних цінностей. Центральним механізмом формування етичної культури є система методів і прийомів по усвідомленню школярів моральної цінності в контексті різних культур. Це досягається в процесі синхронізації особистого досвіду школяра з культурним досвідом сучасності та інших епох. Актуальність теми дослідження. Сьогодні тема морально-етичного виховання молодших школярів посідає чільне місце у дослідженні науковців. Необхідність виховання духовно зрілої, морально досконалої особистості стверджується в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», в Національній доктрині розвитку освіти, Національній програмі виховання дітей та молоді, інших нормативних документах. У цьому контексті актуалізується діяльність загальноосвітнього навчального закладу, який володіє вагомим потенціалом щодо формування у дитини базових цінностей, мотивації соціально схвалюваної поведінки, сприяння засвоєнню моральних норм і соціальних відносин. Однак, здійснюючи таку діяльність, загальноосвітній навчальний заклад має враховувати особливості використання різноманітних методів виховання, насамперед етичної бесіди як одного із методів морально-етичного виховання. Водночас сучасна практика свідчить, що, з одного боку, значна частина вчителів намагається звузити використання методів виховання до одного чи двох, а з іншого, — спостерігається активізація пошуків нових форм і методів роботи з молодшими школярами. Один з таких напрямів, що має пріоритетну значущість в умовах сьогодення, але не набув належного теоретичного і практичного опрацювання, пов’язаний із забезпеченням морально-етичного виховання дітей молодшого віку. Повністю не розкрито сутність, структуру й особливості етичної бесіди як методу морально-етичного виховання; не набули достатнього й наукового обґрунтування найбільш прийнятні форми і методи роботи з учнями молодшого шкільного віку. Як наслідок, маємо суперечності між значущістю забезпечення морально-етичного виховання молодших школярів та недостатньою увагою до цих питань у використанні необхідних методів виховання у виховній діяльності школи. Слід зазначити, що виховання моральних цінностей у дітей молодшого шкільного віку буде ефективним, якщо: враховуватимуться вікові та індивідуальні особливості дітей; вчитель володітиме методами і прийомами, які спрямовані на виховання моральних цінностей у дітей молодшого шкільного віку; робота з виховання моральних цінностей проводитиметься спільно з батьками. Методи дослідження: теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури, педагогічний експеримент, статистична обробка даних педагогічного експерименту. Мета дослідження: визначення і обґрунтування ролі етичної бесіди у системі загальних методів виховання, розкриття методики та організації проведення етичної бесіди з учнями молодшого шкільного віку. Завдання: 1. Проаналізувати передовий досвід з визначеної теми. 2. Визначити роль етичної бесіди у становленні особистості молодшого школяра. 3. Виявити місце етичної бесіди у системі загальних методів виховання. 4. Розкрити методику організації та проведення етичної бесіди з учнями молодшого шкільного віку. Об'єкт дослідження: етична бесіда як метод морально-етичного виховання особистості. Предмет дослідження: сукупність теоретичних відомостей про етичну бесіду як методу морально-етичного виховання, а також особливості використання етичних бесід у моральному вихованні молодших школярів.
Інші роботи з даної категорії: