0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТИПИ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ (ID:149958)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 27
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Нестандартний урок: теоретичний та методологічний аспекти поняття 1.1. Типологія уроків та місце нестандартних форм викладання у ній 1.2. Проблема класифікації нестандартних уроків 1.3. Творчі принципи нетрадиційних форм навчання Висновки до Розділу 1 РОЗДІЛ 2. Приклади практичного використання методики проведення нестандартних уроків 2.1. Можливі форми проведення нестандартних уроків 2.2. Урок-гра 2.3. Урок-екскурсія Висновки до Розділу 2 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Світова література, як навчальний предмет у школі, виник відносно недавно, лише у 1991 році, але незважаючи на це, ця дисципліна є такою ж проблематичною, як й інші, «старші» за неї у своєму існуванні. Взагалі реалізація сучасної державної політики в галузі навчання та виховання спрямовує вчителя на формування творчої, інтелектуально розвиненої, ініціативної особистості свідомого громадянина. Важливим для сучасної України є запроваджені системи змін, оновлень у змісті, формах, методах викладання. Учитель і учень – це співавтори уроку. Традиційна класно-урочна система має багато недоліків – орієнтованість на середнього учня, складність навчання для найслабших тощо. Тому до звичайного уроку залучаються нетрадиційні, що виникли як реакція на небезпечну тенденцію зниження інтересу учнів до занять. Головною метою таких уроків є пробудження й утримання інтересу школярів до навчальної праці. Ці уроки забезпечують партнерську співпрацю вчителя і учнів, спрямовану на розв’язання системи суспільно та особистісно найважливіших навчальних і життєвих питань. Варто зазначити, що вони теж мають безліч проблем, яким присвячено праці Ф.М. Штейнбук [16], С.В. Кульневича та Т.П. Лакоценіної [5], О. М. Куцевол [6, 7, 8], І. В. Малафіїк [10] та інших. Погляди педагогів на нестандартні уроки розходяться: одні вбачають у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи, а інші, навпаки, вважають такі уроки небезпечним порушенням педагогічних принципів, змушеним відступом педагогів під натиском лінивих учнів, які не бажають і не вміють серйозно трудитися. Аналіз педагогічної літератури дозволив виділити кілька десятків типів нестандартних уроків, але підтвердив недостатній рівень розробленості проблеми, її наукову та соціальну значущість, що й обумовило актуальність вибору теми курсової роботи.
Інші роботи з даної категорії: