0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація позаурочної роботи з технології з учнями старшої школи (ID:157485)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 121
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи організації позаурочної діяльності учнів старшої школи 6 1.1. Психолого-педагогічні засади позаурочної діяльності учнів старшої школи 6 1.2. Принципи та форми організації позаурочної роботи з учнями старшої школи. 17 1.3. Методологічні підходи щодо організації позаурочної роботи з технології з учнями старшої школи 28 Розділ ІІ. Організація позаурочної роботи з технології з учнями старшої школи 40 2.1. Методичні прийоми організації позаурочної діяльності учнів старшої школи 40 2.2 Методика організації гуртка з художньої обробки деревини з учнями старшої школи 46 2.3 Аналіз проведеного дослідження 59 Розділ ІІІ. Охорона праці 70 Висновки 78 Список використаної літератури 81 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Демократичні перетворення в суспільстві зруйнували традиційні засади шкільного виховання, зумовили переосмислення змісту навчально-виховної роботи. Сучасна школа створює сприятливі умови для самореалізації і розвитку кожної дитини, врахування індивідуальних запитів й інтересів, стимулювання внутрішньої потреби дитини у формуванні її духовного світу. На початку третього тисячоліття освіта є основою формування людського капіталу, запорукою майбутнього кожної держави. Вона є найбільш соціальною сферою суспільства, визначальним чинником його політичної, соціально-економічної, культурної і наукової організації. Нині перед навчальними закладами постали завдання виховання вільної, творчої, освіченої, культурної, естетично грамотної й активної особистості. Важлива роль у їхній реалізації належить позаурочній роботі , зокрема позаурочна робота з технологій. У сфері освіти нагальні завдання та перспективи розвитку визначено в Конституції України, Законах України «Про вищу освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту», в Національній доктрині розвитку освіти в Україні, Національній програмі інформатизації, Концепції розвитку дистанційної освіти в Україні, Концепції професійно-технічної (професійної) освіти. Акутуальність теми. У системі виховних впливів навчального закладу, які сприяють становленню особистості учня як творця і проектувальника власного життя важливе місце займає позаурочна робота педагога. Працюючи з учнями старшої школи, педагог повинен завжди пам’ятати, що його головною метою є сприяння формуванню різнобічно розвиненої особистості учня, виховання інтересу до навчання і самовдосконалення, прагнення до успіху. Найбільшою мірою завдання позаурочної організації учнів старшої школи допомагає вирішити така форма діяльності як гурткова робота з технології, адже вона не лише привчає старшокласників до праці, а дає їм естетичне почуття краси, визначає професійні напрямки розвитку тощо. Питання позаурочної навчально-виховної роботи висвітлено у дослідженнях багатьох вчених, зокрема, психологічний аспект організації позаурочної виховної роботи розглянуто у працях М. Анцибора, І. Беха, Л.Виготського, Д. Ельконіна, А. Запорожця, О.Леонтьєва, теоретичні основи організації та планування досліджено у роботах С. Карпенчука, Б. Кобзаря, В. Сухомлинського; розробка змісту, форм, методів позаурочної виховної роботи – у працях О. Біди, О. Докукіної, Т. Рабченюк та ін. Формування теоретичних знань і практичних навичок учнів у позаурочний час перебували в епіцентрі уваги науковців, методистів і педагогів колишнього СРСР. Дослідження проводилися як цілими колективами, так і окремими дисертантами за такими основними напрямами: фізика, астрономія – І. Андрощук, В. Башарін, С. Гончаренко, Ю. Гришин; математика, інформатика – В. Берман, О. Власенко, Ф. Кочуров; техніка, технічна творчість, дослідництво – Ю. Бабанський, О. Бугайов, В. Горський, Д. Комський, І. Раздималін, І. Євдокименко. Позаурочне життя учнів старшої школи має великий вплив на соціальне становлення учнів та на подальшу долю в житті, трудовій діяльності, тому краще здійснювати позитивний вплив через навчальний заклад в позаурочний час, що сприяє формуванню трудових навичок, відповідальності, формування стійкого позитивного світогляду для реалізації професійній діяльності, зумовило вибір теми магістерської роботи «Організація позаурочної роботи з технології з учнями старшої школи». Об’єкт дослідження –процес організації позаурочної роботи з технології з учнями старшої школи. Предмет дослідження – зміст, форми та види позаурочної роботи з технології як засоби активізації пізнавальної діяльності, трудової та професійної підготовки учнів старшої школи. Мета дослідження: полягає в теоретичному обґрунтуванні та практичному аналізу організації ефективних форм і видів позаурочної роботи з технології у старшій школі. Гіпотеза дослідження: організована позаурочна робота з технології з учнями старшої школи сприяє формуванні в особистості трудових навичок, професійної діяльності, відповідальності, професійних компетентностей в спільній роботі. Завдання дослідження: – визначити сутність та значення позаурочної роботи з учнями старшої школи; – виявити форми та методи організації позаурочної діяльності учнів старшої школи з технології; – перевірити стан організації позаурочної роботи учнів старшої школи з технологій; – розробити методичні рекомендації щодо організації гуртка з технологій. Методи дослідження: Для розв’язання сформульованих завдань використовувалися такі методи дослідження: • теоретичні: аналіз науково-педагогічної і методичної літератури з теми дослідження, наявних програм, посібників, підручників з предметів природничо-математичного циклу; науково-методичний аналіз процесу формування основних понять; моделювання педагогічних процесів; аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи; • емпіричні: педагогічний експеримент; педагогічне спостереження, діагностичні методи (тести, анкети, опитувальники), моделювання систем і процесів, які було використано при організації і проведенні позаурочної роботи з технології; вивчення досвіду роботи викладачів; • методи обробки результатів дослідження: методи графічного зображення результатів дослідження, статистичні методи, якісні методи аналізу та синтезу.
Інші роботи з даної категорії: