0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Урок як основна форма навчання історії (ID:161402)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2012
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ …………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ I. Характеристика сучасного уроку ………………………………....5 1.1. Урок як цілісна система …………………………………………5 1.2. Типологія й структура уроку …………………………………...8 1.3. Вимоги до сучасного уроку ……………………………………12 РОЗДІЛ II. Особливості уроку історії ………………………………………..17 2.1. Урок історії як навчальне заняття ………………………….....17 2.2. Загальні вимоги до сучасного уроку історії. Особливості уроку історії…………………………………………………………….18 2.3. Технології викладання історії ………………………………...21 2.4. Підготовка вчителя до уроку історії …………………………26 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………..34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ....................................................35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Урок є основною формою організації навчального заняття. У педагогіці існує багато різних визначень уроку. На думку А. А. Вагіна, урок – це така форма організації педагогічного процесу, при якій педагог протягом точно встановленого часу керує колективною, пізнавальною й іншою діяльністю постійної групи учнів (класів) з урахуванням особливостей кожного з них, використовуючи види, засоби, методи роботи, що створюють сприятливі умови для того, щоб всі учні опановували основами досліджуваного предмета безпосередньо в процесі навчання, а також для виховання й розвитку пізнавальних здатностей й духовних сил школярів [2, с. 205]. І. П. Підласний вважає, що урок – це закінчений у значеннєвому, тимчасовому, організаційному відношенні відрізок (етап, ланка, елемент) навчального процесу, основна форма навчання із триєдиною метою: навчити, виховати, розвити [9, с. 120]. Проблема уроку цікавила багатьох методистів, психологів, педагогів. Такі автори, як Я. А. Коменський, І. Ф. Гербард, І. Г. Песталоцці, К. Д. Ушинський пропонували різні форми уроку. Найбільше поширення одержала класно-визначена система навчання Я. А. Коменського, яка надалі вдосконалювалася [1, с. 152]. Актуальність теми даного дослідження полягає в тому, що сучасний урок історії є складовою ланкою в загальношкільній освіті. Саме урок історії дозволяє привити дітям такі людські якості, як любов до рідної землі, патріотизм [5, с. 302]. Сучасний урок історії займає важливе місце в системі освіти України. Необхідно відзначити, що даний урок є не зовсім досконалим. Тут існує безліч проблем і казусів, які слід вирішити й розкрити [9, с. 121].
Інші роботи з даної категорії: