0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологія виховних проектів в сучасній загальноосвітній школі (ID:162718)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………….……………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ І ВИХОВНІ ПРОЕКТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ……….………………………………………6 1.1.Історія та сутність технологій виховання у сучасних загальноосвітніх школах………………...……………………………………………………………6 1.2.Історія виникнення виховних проектів………………………...……...……16 1.3.Класифікація видів виховних проектів……………………………………..21 1.4.Етапи роботи над виховними проектами…………………………………...28 РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНИХ ПРОЕКТІВ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ……………………………...28 2.1. Використання методів проектів в загальноосвітніх школах…………..…28 2.2.Визначення умов ефективності використання виховних проектів у вихованні дітей на сучасному етапі. …………………………………………...31 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………43 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………………44 ДОДАТКИ…………………………………………………………….………......45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасний етап розвитку національної системи освіти та виховання характеризується поширенням інноваційних виховних процесів. Навчально-виховна практика потребує виховних технологій, які би сприяли створенню умов для саморозвитку та самореалізації особистості. Ще А. С. Макаренко стверджував: «Справжній розвиток педагогічної науки, пов'язаний із її здатністю «проектувати особистість», тобто чітко передбачати ті її якості і властивості, які мають сформуватися у процесі виховання»[1]. Сучасні педагоги розглядають проектування як процес та технологію створення і використання проектів, а метод проектів – як систему навчання та виховання, за якою учні набувають знань і вмінь у процесі планування й виконання поступово ускладнених завдань. Можна сказати, що у сучасних загальноосвітніх школах широкого використання набули ідеї проектного навчання. Зокрема, це: усвідомлення зв’язку школи та життя, намагання учнів брати участь у плануванні своєї діяльності, самостійне обрання засобів здійснення визначеної роботи, уміння підбивати підсумки. Важливими завданнями, що покладаються вчителями на метод виховних проектів є розвиток дослідницько-пізнавальної, експериментальної активності учнів, формування і вміння школярів самостійно получати нові знання та поєднувати їх в єдину систему, організація пізнавальних процесів учнів тощо. Виховний проект – це поєднання теорії та практики, постановка певного розумового завдання і практичне його виконання. Ці проекти спрямовані на оволодіння різними способами творчої, дослідницької, експериментальної діяльності, духовне та професійне становлення особистості. Проектна діяльність особистості, що необхідна суспільству майбутнього і сьогоденню, виробляється в процесі виконання урочних та позаурочних проектів. Завданням виховного проекту є не тільки те, щоб виконати якусь корисну роботу, а й у тім, щоб на цій роботі розширити свій світогляд, получити нові знання. В основі проектної технології лежить розвиток пізнавальної та дослідницької діяльності учнів, уміння використовувати свої знання, орієнтуватися в пройденому матеріалі, розвивати творчі здібності. Особливого значення набуває залучення школяра до процесу пошуку. Для досягнення цієї мети учні повинні навчитись самостійно мислити, розв’язувати проблеми, проводити експерименти, установлювати причини, думати про наслідки. Актуальність проблеми дослідження. Сучасна освіта розглядає та реалізує особистісні орієнтовані підходи у сучасній шкільній практиці. Для вчителя учень повинен стати суб’єктом навчання, розвитку і виховання. Але через незнання та порушення технологій виховання педагогічного процесу результати вчителя не відповідають поставленим цілям. У наш час більшість педагогів вирішують виховні завдання інтуїтивно. Це відбувається тому, що якості дитини, яку виховують, формуються не поступово, а комплексно. Не можна сформувати особистість зусиллями різних вихователів, які володіють окремими «технологічними операціями» [1]. Тому займатися вихованням дитини повинен один викладач, який буде застосовувати одну загальну технологію, виявляти індивідуальну майстерність учня. Саме тому проблема полягає в знаходженні способів складання технологій педагогічного процесу, що забезпечують орієнтований підхід та мету освіти. Практичне значення: дане дослідження може бути використане у роботі вчителів з учнями. Отримані результати можуть використовуватись як основа для подальшої дослідницької роботи з даної проблеми, а також може використовуватися студентами при підготовці рефератів та самостійних робіт. Теоретичні основи: вплив технологій виховних проектів розкрито в працях Ш.А. Амонашвили, О. Духновича, В.Кравця, А. Макаренка, В.Сухомлинського; сутність закономірності взаємодії вчителів і дітей у сучасних умовах стали предметом наукових пошуків Л.И.Новикової, В.А. Караковського, Н.Л. Селиванової, які розкривають проблему технологію виховання на основі системного підходу. Об’єкт дослідження – використання умов виховних проектів в шкільній практиці. Предмет дослідження: значення виховних проектів в загальноосвітній школі. Мета дослідження: визначити сутність використання умов виховних проектів, їх застосування на практиці. Завдання дослідження: 1.Розглянути історію та сутність технологій виховання. 2.Розглянути історію та сутність виховних проектів. 3.Визначити умови ефективності використання технологій виховання у вихованні дітей на сучасному етапі. 4.Визначити сутність використання виховних проектів в загальноосвітній школі. Методи дослідження: теоретичні: аналіз методичної літератури з обраної теми, вивчення та узагальнення досвіду з проблем виховання дитини, змісту виховних заходів і прийомів виховання; емпіричні: спостереження, застосування виховних проектів.
Інші роботи з даної категорії: