0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Підвищення педагогічної компетентності викладачів економічних дисциплін (ID:175396)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 57
Рік виконання: 2013
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................4 РОЗДІЛ І. Теоретичні основи педагогічної компетентності викладачів економічних дисциплін та шляхи її підвищення...................................................6 1.1. Педагогічна компетентність як складне особистісне утворення….........................................................................................................…..6 1.2. Самоосвіта як підвищення компетентності педагога........................14 РОЗДІЛ ІІ. Методичні особливості викладання дисципліни «Основи економіки» у ПТНЗ.................................................................................22 2.1.Аналіз робочої програми з дисципліни «Основи економіки»….......22 2.2. Методика підготовки та проведення комбінованого уроку з теми «Усе починається з потреб» .......................................................................24 2.3. Методика підготовки та проведення лекційного заняття з теми «Виробничі ресурси»................................................................................................35 2.4. Методика підготовки та проведення практично-семінарського заняття з теми «Проблема вибору та його ціна»....................................................43 ВИСНОВКИ...................................................................................................54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.....................................................56
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Людина, яка обрала педагогічну діяльність, відповідальний за все, все знає і вміє. Саме відповідальністю за долю кожного учня, підростаючого покоління, суспільства і держави характеризується вчительська посада. Якими будуть результати праці педагогів на сьогодні — таким буде наше суспільство завтра. Важко уявити собі іншу діяльність, від якої багато залежить чого у долі кожної людини і всього народу. Учитель повинен мати всі якості ідеального, сучасного, компетентного і професійного педагога. А ідеальний педагог — це зразок професіонала, носій цивільних, виробничих і особистісних функцій, сформованих на найвищому рівні. Тому одним з важливих професійних якостей педагога є професійна компетентність . Через це педагог реалізується як працівник, що виконує свої обов'язки в системі виробничих відносин. Нагальність підвищення ефективності навчання, створення сприятливих умов для викладацької й навчальної діяльності актуалізують проблему професійної компететності вчителя. Модернізація системи освіти висуває питання формування професійної компетентності педагога на одне з провідних місць. Професійна компетентність є умовою ефективності організації виховно- освітнього процесу. В даний час наука має у своєму розпорядженні певний обсяг знань, використання якого у педагогічній діяльності є важливою умовою становлення професійно компетентного педагога, педагога-дослідника, здатного вдосконалювати навчально-виховний процес, направляти його на вирішення завдань особистісного становлення та розвитку як учнів, так і самого педагога. Мета курсової роботи — формування комплексу знань про педагогічну компетентність викладача та визначення шляхів її підвищення.5 Об'єкт дослідження — процес економічної підготовки учнів в професійно- технічних навчальних закладах. Предмет дослідження — методика викладання дисципліни “Основи економіки” у професійно-технічних навчальних закладах. Завданнями даної роботи є: 1. Аналіз педагогічної, психологічної, економічної літератури з теми дослідження ; 2. Аналіз сутності поняття педагогічна компетентність та шляхів її підвищення. 3. Аналіз поняття самоосвіти, як форми удосконалення педагогічної компетенції. 4. Розробка методичних забезпечень окремих розділів дисципліни «Основи економіки»
Інші роботи з даної категорії: