0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ефективні прийоми навчання в початковій школі (ID:178157)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 10
Рік виконання: 2013
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Зміст: 1. Вступ 2.Методи і засоби навчання 3. Організаційні форми навчання 4. Ефективні прийоми, які використовуються на уроках 5. Висновок Літературні джерела:
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проблема сучасної школи - втрата багатьма учнями інтересу до навчання. Чому це відбувається? Причини цього негативного явища неоднозначні: * перевантаження одноманітним навчальним матеріалом; * недосконалість методів, прийомів і форм організації навчального процесу; * обмежені можливості для творчого самоврядування[2]. Кожен вчитель повинен вміти правильно організувати і розподілити свій час на уроці. Але крім цього потрібно ще й знати, як зацікавити дитину так, щоб вона засвоїла весь матеріал уроку. Існує багато прийомів, методів і засобів навчання, але потрібно вміти вибрати такий, щоб всім дітям було цікаво на уроці[1]. Найчастіше уроки будуються на основі закономірностей навчально-виховного процесу і характеризуються поєднанням та реалізацією всіх дидактичних принципів і правил, забезпечуючи умови для продуктивної пізнавальної діяльності учнів із урахуванням їхніх інтересів та потреб. Такі уроки прийнято вважати стандартними. Вони охоплюють основні етапи навчального процесу: підготовка до вивчення теми, сприймання і осмислення матеріалу, закріплення його різноманітними вправами; перевірка, оцінювання знань, умінь, навичок; узагальнення й систематизація знань. Для молодшого шкільного віку характерні яскравість і безпосередність сприйняття, легкість входження в образи. Діти вільно втягуються в будь-яку діяльність, особливо в ігрову[2].
Інші роботи з даної категорії: