0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів засобами інноваційних технологій (ID:179910)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 112
Рік виконання: 2012
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………….. 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ………… 9 1.1. Аналіз стану проблеми формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів……………………… 9 1.2. Інноваційні технології: сутність, характеристики та умови застосування у вищій школі……………………………………………. 43 1.3. Теоретичні передумови формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів засобами інноваційних технологій……………………………………………….. 58 ВИСНОВКИ ДО 1 РОЗДІЛУ……………………………………………….. 64 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ………… 65 2.1. Цілі та способи застосування інноваційних технологій у процесі формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів…………………………………………………….. 65 2.2. Цілі та способи застосування інтерактивних технологій як різновиду інноваційних технологій у процесі формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів………………………………………………………………… 73 2.3. Цілі та способи застосування комп’ютерних технологій як різновиду інноваційних технологій у процесі формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів………………………………………………………………….. 87 ВИСНОВКИ ДО 2 РОЗДІЛУ……………………………………………….. 97 ВИСНОВКИ………………………………………………………………… 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………. 100
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Пояснювальна записка до магістерського проекту містить: 112 стор., 6 рис., 2 табл., 3 додатки, 57 джерел. Мета дослідження полягає в теоретичному обгрунтуванні й розробці методики застосування інноваційних технологій у процесі формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. У вступі обґрунтовано те, що застосування інноваційних технологій навчання сприятиме підвищенню рівня сформованості професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. У першому розділі – «Теоретичні основи формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів засобами інноваційних технологій» - проведено аналіз стану проблеми формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю; визначено сутність, характеристики та умови застосування інноваційних технологій у вищій школі та встановлено теоретичні передумови формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю засобами інноваційних технологій. У другому розділі – «Методика формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів засобами інноваційних технологій» - розроблено методику формування професійної педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю засобами інноваційних технологій. Ключові слова: професійна педагогічна компетентність, інженер-педагог, інноваційні технології.
Інші роботи з даної категорії: