0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теорія та практика вільного виховання у педагогічній спадщині Ж.-Ж. Руссо і Л.М. Толстого (ID:181368)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 15
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Дайте визначення поняття "вільне виховання", сформулюйте провідні ідеї цієї концепції 2. Визначте особливості методики вільного виховання на різних вікових етапах розвитку особистості Ж.-Ж. Руссо 3. Дайте характеристику відображення ідеї вільного вихованняу статтях Л. М. Толстого та особливостей її застосування у Яснополянській школі 4. Які методи розвитку творчої діяльності дитини застосовував у педагогічній практиці Л. М. Толстой 5. У чому полягає відмінність виховних концепцій Ж.-Ж. Руссо та Л. М. Толстого? 6. Сформулюйте вимогу Ж.-Ж. Руссо до вихователя і Л. М. Толстого до вчителя. Чому Л.М. Толстой називав школу творчою лабораторією вчителя? Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Інші роботи з даної категорії: