0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Моральний ідеал і його роль у вихованні молодших школярів (ID:184987)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………..…3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ МОРАЛЬНИХ ІДЕАЛІВ………………………………………………………….6 1.1. Особливості виховання моральних цінностей молодших школярів….…..6 1.2. Ціннісні орієнтації та ідеали особистості…………………………..………8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1……………………………………………………16 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ З ТЕМИ: «МОРАЛЬНИЙ ІДЕАЛ І ЙОГО РОЛЬ У ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ»…………………………………………………………….……….17 2.1. Організація дослідження на базі двох загальноосвітніх закладів: загальноосвітня школа № 25 м. Сум; Кролевецька гімназія № 1…………….17 2.2. Аналіз результатів експериментального дослідження………………………………………………………………...…….18 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 …………………………………………….……..28 ВИСНОВКИ……………………………………...……………………………....30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..…………….32 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ідеали формуються під безпосереднім громадським впливом. Вони значною мірою визначаються ідеологією, світоглядом. Кожна історична епоха має свої ідеали - свій ідеальний образ людини, в якому час і середовище, дух епохи втілюють найбільш значущі риси. Такий, наприклад, ідеал софіста або філософа в "століття освіти" в Стародавній Греції, відважного лицаря і смиренного ченця у феодальну епоху. Капіталізм і створена ним наука мають свій ідеал: "її справжній ідеал - це аскетична особистість, але яка займається лихварством, це скнара". Наша епоха створила свій ідеал, втіливши в ньому риси і властивості, які виковували в боротьбі за соціалістичне суспільство. Іноді ідеалом служить узагальнений образ, образ як синтез основних, особливо значущих рис. Часто в якості ідеалу виступає історична особа, в якій ці риси особливо яскраво втілилися. Наявність певного ідеалу вносить чіткість і єдність в орієнтованість особистості [19, с. 14]. У ранньому віці ідеалом більшою мірою служать люди найближчого оточення - батько, мати, старший брат, хто-небудь з близьких, потім учитель. Пізніше в якості ідеалу, на який підліток, юнак хотів би бути схожим, виступає історична особистість, дуже часто - хтось із сучасників. В якості ще однієї категорії можна виділити ціннісні ідеали. Поєднання "ціннісні ідеали" на перший погляд нагадує тавтологію, оскільки при побудові визначення цінності як такої ми спиралися на поняття "ідеал". Сенс поняття ціннісного ідеалу полягає в тому, що людина є не пасивним об'єктом власної ціннісної регуляції, а навпаки, є суб'єктом, який здатний оцінювати власні цінності і проектувати (екстраполювати) в уяві власний рух до цінностей, що відрізняється від сьогоднішніх. Ціннісні ідеали, ієрархія яких характеризує цінність для людини самих особистісних цінностей у відверненні від образу свого "Я", виступають як ідеальні кінцеві орієнтири розвитку цінностей суб'єкту (у його представленні).
Інші роботи з даної категорії: