0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Трудова діяльність як засіб формування вольових рис старших дошкільників (ID:189850)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 34
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РІВНЯ РОЗВИТКУ ВОЛІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ……………………….5 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань розвитку волі дітей старшого дошкільного віку………………………………….6 1.2 Засоби та методи для рівня розвитку волі……………………………………10 1.3 Трудова діяльність як засіб розвитку волі дітей старшого дошкільного віку…………………………………………………………………...13 РОЗДІЛ 2 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ВОЛЬОВИХ РИС СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ………………………………18 2.1 Виявлення рівня розвитку волі старших дошкільників……………………...18 2.2 Аналіз результатів дослідження……………………………………………….20 2.3 Види праці, які сприяють розвитку вольових якостей дітей 6-го року життя………………………………………………………………27 ВИСНОВОК……………………………………………………………………….. 29 РЕКОМЕНДАЦІЇ…………………………………………………………………...31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….32 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Воля − ключова проблема розвитку особистості, вона э передумовою самостійності і відповідальності дошкільника, які будуть супроводжувати його все життя. Сьогодні трудове виховання дошкільників спрямоване в першу чергу на формування самостійності, організованості, відповідальності, виховання стійкого інтересу до трудової діяльності, трудових навичок, вольових, моральних та фізичних якостей (витривалість, спритність, сила). Основою трудового виховання в дошкільних закладах залишається мета формування позитивного ставлення дитини до трудової діяльності, викликати бажання допомагати, сформувати такі якості як: відповідальність, самостійність, бережливість. Дуже ефективною формою роботи і важливим засобом трудового виховання є трудова діяльність. Трудова діяльність є важливою для всебічного розвитку дитини. Її цінність не тільки в тому, що вона розвиває в дітях любов до праці і бажання допомагати, але і в тому, що спонукає дітей бути вольовими, активними, дисциплінованими, відповідальними. Завдяки трудовій діяльності активізується весь організм дитини, у неї поліпшується настрій, дихання стає глибшим, зміцнюється нервова система, виховуються такі риси характеру як воля, дисциплінованість, витримка. Значення трудової діяльності для всебічного, зокрема вольового, розвитку дитини вивчали різноманітні психологи і педагоги, такі як: A.C. Макаренко, В. О. Сухомлинський, К. Д. Ушинський, Т. А. Маркова, В. Г. Нечаєва, Р. І. Жуковська, А. В. Запорожець, М. І. Лісіна, Л. Ф. Островська, P.C. Буре, Г. Н. Годін, А.Д. Шатова, В. І. Логінова, М. В. Крулехт і багато інших представників вітчизняної педагогіки і психології, які приділяли велику увагу трудовому вихованню дітей відповідно до їх психологічних і фізіологічних можливостей та умовами виховання. Враховано і зарубіжний досвід, прийнятний для традицій національної культури нашої країни. Актуальні проблеми, а саме формування вольових якостей під час трудової діяльності, у дітей в сучасних дошкільних закладах, стає причиною обраної теми: «Трудова діяльність як засіб формування вольових рис характеру старших дошкільників». Актуальність піднятої теми викликана потребою педагогів і батьків з’ясувати нові методи і підходи для формування особистості дітей. Виявити роль трудової діяльності в розвитку вольових рис характеру старших дошкільників. Метою даної курсової роботи є дослідження трудової діяльності як засобу формування волі старших дошкільників.