0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування самооцінки та рівня домагань у дітей старшого дошкільного віку (ID:190953)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 107
Рік виконання: 2014
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ …………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1.Теоретичні основи формування самооцінки та рівня домагань у дітей старшого дошкільного віку. 1.1.Загальна характеристика проблеми самооцінки і рівня домагань особистості у психолого-педагогічній літературі………………….7 1.2.Особливості формування самооцінки і рівня домагань у дітей старшого дошкільного віку……………………………………………19 1.3.Шляхи і умови виховання самооцінки і рівня домагань у дошкільників……………………………………………………….32 1.4. Вплив ігор та вправ за М.Монтессорі на самооцінку дітей старшого дошкільного віку………………………………………………………………..56 РОЗДІЛ 2.Експериментальна перевірка визначення самооцінки та рівня домагань у різних видах діяльності. 2.1.Визначення особливостей самооцінки у дітей старшого дошкільного віку. Констатуючий експеримент……………………………….70 2.2. Активні засоби корекції щодо підвищення рівня самооцінки і рівня домагань дітей старшого дошкільного віку. Формуючий експеримент……………………………………………………………………...83 2.3. Проведення контрольного експерименту. Порівняння результатів констатуючого та контрольного експериментів……………… 91 Висновок……………………………………………………………………………..99 Література……………………………………………………………………………102 Додатки………………………………………………………………………………107
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: