066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інструментарій оцінювання (ID:211993)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ РОБОТИ 4 З ДІТЬМИ РІЗНИХ НОЗОЛОГІЙ 4 РОЗДІЛ 2. 11 ОСОБЛИВОСТІ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ОЦІНЮВАННЯ 11 2.1. Спостереження й інтерв'ю 11 2.2.Тестування 13 РОЗДІЛ 3 16 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ 16 3.1. Аналіз індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами 16 3.2. Індивідуальна програми розвитку 17 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 ДОДАТКИ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Необхідність удосконалення системи навчання, виховання, професійного становлення та соціальної адаптації осіб з особливими потребами формує підґрунтя розвитку та вдосконалення галузі освіти в сучасному інформаційному суспільстві. Для осіб, що мають такі потреби, одним з найефективніших способів адаптації у соціумі є здобуття освіти за інклюзивною формою. Школа з інклюзивною формою навчання є закладом освіти, відкритим для дітей, незалежно від фізичних, соціально-фізіологічних чи інших особливостей. Тому в навчальному закладі повинно бути сформоване безбар’єрне навчальне середовище, розроблені та опрацьовані відповідні методи та форми навчання за адаптованими навчальними програмами і планами. Особливістю такого навчального закладу повинно бути, зокрема, залучення батьків до співпраці з різнопрофільними фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до специфічних освітніх потреб дітей. Базовими принципами інклюзивного навчання є: спільне навчання дітей у всіх випадках, коли це можливо, незважаючи на організаційно-методичні труднощі чи відмінності, що існують між ними; визнання і врахування навчальними закладами різноманітних потреб учнів узгодженням видів і темпів навчання; забезпечення якісної освіти для всіх завдяки якісному навчально-методичному забезпеченню, застосуванню інноваційних підходів, розробленню стратегії навчання, використанню можливостей та партнерських зв'язків з громадами; можливість дітей з особливими освітніми потребами отримати в основу концепції інклюзії покладено дотримання принципу права особи на використання всіх можливостей, які може запропонувати їй суспільство.