0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування уявлення про геометричні фігури у дітей старшого дошкільного віку (ID:214496)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 44+додатки
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ФОРМУ І ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Формування уявлень про геометричні фігури у дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній літературі 1.2. Методи і прийоми формування уявлень про геометричні фігури у дітей дошкільного віку 1.3. Роль дидактичних засобів у формуванні уявлень про форму та геометричні фігури у дітей дошкільного віку РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ УЯВЛЕНЬ ПРО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ДНЗ № 4 М. КРАСИЛОВА 2.1. Виявлення рівня сформованості уявлень про геометричні фігури у дітей старшої групи 2.2. Система роботи з формування уявлень про геометричні фігури у дітей старшого дошкільного віку 2.3. Аналіз результатів дослідження сформованості уявлень про геометричні фігури у дітей старшого дошкільного віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Додаток А. Розвиваючі ігри за Б. Нікітіним,З. О. Михайловою Додаток Б. Дидактичні ігри з логічними блоками Дьєнеша Додаток Д. Конспект занять з логічними блоками Дьєнеша Додаток Е. Вірші та загадки про геометричні фігури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Розвиток науки й техніки та загальна комп'ютеризація визначають зростання роль математичної та геометричної підготовки підростаючого покоління. Входження дітей у світ простих фігур, що оточують дитину починається вже у дошкільному віці. Діти порівнюють предмети в величині, встановлюють кількісні і просторові відношення, засвоюють геометричні еталони. У процесі ознайомлення дошкільнят з началами геометрії виділяється два аспекти: формування поглядів на формі предметів і геометричних фігур на сенсорній основі, і формування поглядів на геометричні фігури, їх елементи і властивості. Аналіз останніх досліджень і публікацій показав, що деякі аспекти проблеми формування уявлень у дошкільників знань про геометричні фігури знайшли відображення у працях науковців, які розглядали генезис поняття фігури і особливості кількісних абстракцій геометричних предметів (П.Я. Гальперін, В.В. Давидов, Г.С. Костюк та ін.) та ін. Вагомий вклад у становлення та розвиток методики формування елементарних геометричних уявлень у дітей в контексті окресленої проблеми внесли Ф. Н. Блехер, Г. М. Леушина, З. А. Михайлова, Р. Л. Непомняща, Н. И. Фрейлах, К. Й. Щербакова та інші, які розробили програми, навчальні та навчально-методичні посібники, обґрунтували теоретичні погляди на проблему генезису геометричних уявлень у дітей дошкільного віку, їх геометричних розвитку. Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що діти дошкільного віку виявляють спонтанний інтерес до математичних категорій різних геометричних предметів, що оточують їх: кількість, форма, час, простір, величина, які допомагають їм орієнтуватися у речах і ситуаціях, упорядкувати і пов'язувати їх одне з одним, сприяють формуванню понять. Дитячі садки відносно існуючих програм навчання враховують інтерес і намагаються розширити знання дітей у цій області. Концепція дошкільної освіти, орієнтири й вимоги до відновлення змісту дошкільної освіти окреслюють ряд досить серйозних вимог до пізнавального розвитку молодших дошкільнят, частиною якого є математично-геометричний розвиток. Об'єкт дослідження – процес створення уявлень про геометричні фігури в дітей віком старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – огляд методів формування уявлень про геометричні фігури в дітей віком старшого дошкільного віку. Мета роботи – розглянути особливості та методи формування уявлень про геометричні фігури в дітей віком старшого дошкільного віку відносно існуючих програм дитячого садка. Відповідно до поставленої мети нами були сформульовані завдання дослідження:  охарактеризувати формування уявлень про геометричні фігури у дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній літературі;  вивчити методи і прийоми формування уявлень про геометричні фігури у дітей дошкільного віку;  проаналізувати роль дидактичних засобів у формуванні уявлень про форму та геометричні фігури у дітей дошкільного віку;  провести характеристику особливостей виявлення рівня сформованості уявлень про геометричні фігури у дітей старшої групи;  охарактеризувати систему роботи з формування уявлень про геометричні фігури у дітей старшого дошкільного віку;  зробити аналіз результатів дослідження сформованості уявлень про геометричні фігури у дітей старшого дошкільного віку. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів з підрозділами, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: