0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання англомовного дитячого фольклору на уроках англійської мови в початковій школі (ID:214499)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36+додатки
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Психолого-лінгвістичні основи формування лексичної компетенції 1.1. Вікові та психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку 1.2. Лінгвістичні особливості формування лексичної компетенції Розділ ІІ. Використання англомовного дитячого фольклору як засобу формування лінгвістської компетенції 2.1. Доцільність використання англійського фольклору на уроках в початковій школі 2.2. Комплекс вправ спрямованих на формування лексичних компетенції засобами англомовного дитячого фольклору в початковій школі Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ У сучасних соціально-економічних умовах дедалі більшого значення набуває досконале володіння іноземною мовою. Вивченню мов відводиться все більше програмного навчального часу не лише в школах і вузах, а й у дитячих садках. Тому у наш час вкрай важливо замислитися над завданням раннього шкільного навчання цього предмета і можливостями його реалізації, оскільки в суспільстві існує велика потреба в фахівцях з якісно високим рівнем мовної підготовки. У сучасних умовах іноземна мова розглядається як засіб спілкування і залучення до культури іншого народу. Це поступово стає домінуючою стратегією викладання іноземної мови в початковій школі. Особлива увага приділяється навчанню іноземної мови школярів в початкових класах, бо в дитинстві схильність до вивчення мов набагато більша. Останнім часом в педагогіці, як і в багатьох інших галузях науки відбувається перебудова практики та методів роботи в школі, а головною є проблема підтримки інтересу учня до навчання взагалі та іноземної мови зокрема. У зв’язку зі стрімким розвитком міжнародних, політичних, економічних і культурних зв’язків України необхідність опанування іншомовною комунікативною компетентністю зростає з кожним роком. Відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року, вивчення іноземної мови розпочинається з першого класу. Це є визнанням значного інтересу суспільства до підвищення рівня освіченості випускників загальноосвітньої школи, а також нагальної потреби суспільства в людях, які здатні до міжкультурної комунікації у різноманітних сферах життєдіяльності. Проблема навчання шестирічок іноземної мови, зокрема англійської, зумовлює пошук нових форм, методів, прийомів, методик і технологій, що сприяли б успішному навчанню й вихованню. Одним з ефективних прийомів навчання англійської мови молодших школярів є, на наш погляд, використання казок, прислів’їв і приказок. Аналіз джерел свідчить, що багатоаспектна проблема використання усної народної творчості у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи на різних етапах навчання стала предметом досліджень досить значної кількості вітчизняних (К.Д. Ушинського, В.А. Сухомлинського, М.А. Рибникової, О.О. Фльориної, П.Г. Воробйова, О.С. Ушакової, В.К. Мовсесян, В.В. Бєлоусова, І.А. Гладкої, Л.С. Топольницької, Т.Д. Зінкевич-Євстигнєєвої, Т.В. Зєлєнкової та інших) і зарубіжних учених. Необхідно зазначити, що попри те, що проблема використання усної народної творчості у навчанні учнівської та студентської молоді отримала досить велику увагу світової вченої когорти, питання формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів засобами казок, прислів’їв і приказок залишається недостатньо вивченим. Метою курсової роботи є дослідження використання англомовного дитячого фольклору на уроках англійської мови в початковій школі. Об’ктом дослідження є використання англомовного дитячого фольклору на уроках англійської мови в початковій школі. Предметом дослідження є особливості використання англомовного дитячого фольклору на уроках англійської мови в початковій школі. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань: – охарактеризувати вікові та психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку; – вивчити лінгвістичні особливості формування лексичної компетенції; – проаналізувати доцільність використання англійського фольклору на уроках в початковій школі; – запропонувати комплекс вправ спрямованих на формування лексичних компетенції засобами англомовного дитячого фольклору в початковій школі. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів з підрозділами, висновків, списку використаних джерел та додатків.