0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання наочності у процесі навчання англійської мови в початковій школі (ID:214500)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37+додатки
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ Розділ І. Теоретичні засади використання наочності на уроках іноземної мови 1.1 Наочність як ефективний засіб у навчанні іноземної мови 1.2 Види наочних засобів Розділ ІІ. Використання наочності у навчанні різних видів мовленнєвої діяльності 2.1 Навчання мовленнєвої компетенції за допомогою наочності 2.2 Навчання письма за допомогою наочності 2.3 Навчання читання за допомогою наочності Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сучасному етапі вивченню іноземних мов приділяється багато уваги в нашій державі. В останні роки у зв'язку з прагненням людства до "суспільства без кордонів", залученню до культурної спадщини і духовних цінностей народів світу, знання іноземної мови як інструменту міжкультурної комунікації стало престижним і затребуваним. Раннє навчання іноземної мови – один з важливих напрямів удосконалення і розвитку системи шкільної освіти, який був визначений Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти, Національною доктриною розвитку освіти, Державним стандартом початкової загальної освіти, Програмами з іноземної мови для загальноосвітніх і спеціалізованих навчальних закладів тощо. Необхідність дотримання принципу наочності зумовлена конкретно-образним характером мислення молодших школярів. Цей принцип передбачає спеціально організований показ наочного матеріалу для надання допомоги учням у розумінні і засвоєнні навчального матеріалу. Спираючись на наукові дослідження, можна сказати, що процес вербалізації знайомих образів здійснюється на основі живого споглядання. Споглядаючи дійсність, людина за допомогою мовних засобів називає окремі об’єкти, їхні ознаки і відношення між ними. Відбувається перекодування чуттєво-образної інформації про предмет, таким чином здійснюється стрибок від живого споглядання до думки. Отже, проблема наочності у навчанні іноземних мов була і є наразі досить актуальною. Питання вивчення іноземних мов, у тому числі лексичних навичок монологічного мовлення з використанням засобів наочності було і залишається у наукових роботах та дослідженнях багатьох методистів, зокрема А. Д. Климентенка, І. Л. Біма, С.П.Шатілова, Л.С.Панова, Н.Д.Гальскової та інших. Також тему актуальності використання засобів наочності у процесі навчання іноземної мови молодших школярів у своїх працях досліджували такі вчені і дослідники, як: С.В. Гапонова, С.Ю. Ніколаєва, О.В. Котенко, Н.Ф. Бориско. Метою роботи є дослідження використання наочності у процесі навчання англійської мови в початковій школі. Об’єктом дослідження є наочність у навчанні англійської мови. Предметом дослідження є особливості використання наочності у навчанні англійської мови. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення поставлених завдань:  охарактеризувати наочність як ефективний засіб у навчанні іноземної мови;  вивчити види наочних засобів;  проаналізувати навчання мовленнєвої компетенції за допомогою наочності;  дослідити особливості навчання письма за допомогою наочності;  визначити особливості навчання читання за допомогою наочності. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів з підрозділами, висновків, списку використаних джерел та додатків.