0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання краєзнавчих матеріалів в початковій школі (ID:214503)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 41+додатки
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ КРАЄЗНАВЧИХ МАТЕРІАЛІВ У РОБОТІ З ШКОЛЯРАМИ 1.1. Проблема використання краєзнавчих матеріалів в історико-педагогічних дослідженнях 1.2. Теоретичні засади використання краєзнавчих матеріалів РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ КРАЄЗНАВЧИХ МАТЕРІАЛІВ СУЧАСНИМИ ПЕДАГОГАМИ 2.1. Врахування умов та принципів при використанні краєзнавчих матеріалів 2.2. Систематичне проведення екскурсій 2.3. Приготування до використання дослідницько-пошукової роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження визначається концептуальними положеннями реформування вітчизняної загальної середньої освіти і вдосконаленням системи національної освіти та виховання, зокрема обумовленістю таких стратегічних цілей системи, як національна спрямованість освіти, її невіддільність від національного ґрунту; органічне поєднання з національною історією і традиціями; відтворення і трансляція в навчальному процесі культури та духовності в усій різноманітності вітчизняних і світових зразків. Нові реалії педагогічної дійсності об'єктивно створюють передумови для вдосконалення навчально-виховного процесу у початкових класах, оволодіння школярами системою знань, умінь і навиків необхідних для подальшого успішного засвоєння навчального матеріалу в школі. Саме тому значний інтерес становить шкільне краєзнавство як поліфункціональний транслятор суспільно-наукового досвіду у конкретному регіоні щодо розв'язання актуальних проблем навчання, виховання і психічного розвитку молодших школярів. Відтак, особливої значимості набуває проблема використання краєзнавчого матеріалу у початковій ланці освіти, як засобу вдосконалення навчально-виховного процесу у початкових класах. Аналіз шкільної практики засвідчує наявність суперечностей між завданнями, що передбачені навчальною програмою початкової школи та недостатньо розробленим методичним фондом. Педагогічна наука має певний досвід щодо визначення шляхів і засобів використання краєзнавчого матеріалу на уроках у початкових класах. Значний інтерес мають праці вчених, зокрема з таких проблем: вдосконалення навчально-виховного процесу з урахуванням своєрідності краєзнавчого матеріалу (Ю.К. Бабанського, Н.Н. Баранського, А.С. Баркова, Н.Н. Беленко, П.П. Блонського, В.П.Буданова та інших); формування у молодших школярів готовності до дослідницько-краєзнавчої роботи (І.Л.Гермаковського, Н.М. Головіна, П.В.Іванова, Ю.Ф.Коронова, Н.П. Мілонова, А.А. Половинкіна, Н.Г. Ніколаєва та інших). Крім того, щодо проблем психічного розвитку молодшого школяра багато цінних ідей є в працях таких психологів як Б.Г. Ананьєва,О.О. Бодальова, Л.Ч. Божович, Л.С. Виготського, О.М.Леонтьєва, С.Л. Рубінштейна, Л.І.Уманського та інших. Метою курсової роботи є дослідження умов використання краєзнавчих матеріалів в початковій школі сучасними вчителями. Об’єктом дослідження є використання краєзнавчих матеріалів в початковій школі. Предметом дослідження є умови використання краєзнавчих матеріалів в початковій школі. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань: 1. Охарактеризувати проблему використання краєзнавчих матеріалів в історико-педагогічних дослідженнях. 2. Проаналізувати теоретичні засади використання краєзнавчих матеріалів; 3. Визначити та обґрунтувати педагогічні умови використання краєзнавчого матеріалу у роботі з молодшими школярами. Під час виконання роботи використовувалися методи: 1) теоретичного рівня: аналіз і узагальнення наукової інформації з проблеми дослідження, навчально-методичної та нормативної документації, синтез емпіричного матеріалу; 2) емпіричного рівня: обсерваційні (моделювання, шкалування, рейтинг) та ін. Методологічними засадами дослідження є концептуальні положення щодо ролі діяльності у становленні творчої особистості; взаємозв’язок і взаємообумовленість педагогічних явищ і процесів. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів з підрозділами, висновків, списку використаних джерел та додатків.