0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Робота з історичною картою у навчанні історії (ID:216765)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2016
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І Застосування наочності на уроках історії……………………………7 1.1. Наочність як метод навчання………………………………………………..7 1.2. Умовно-графічна наочність у системі класифікації засобів навчання…..10 РОЗДІЛ ІІ Історична карта як основний засіб умовно-графічної наочності...14 2.1. Загальна характеристика навчальних історичних карт…………………..14 2.2. Організаційно-методичні засади роботи з історичною картою………….18 РОЗДІЛ ІІІ Практичні рекомендації щодо використання карти на уроках історії………………………………………………………………………..……23 3.1. Прийоми робои з історичною картою в 5-9 класах……………….………23 3.2. Історична карта у навчанні старшокласників……………………………..30 ВИСНОВКИ…………………………………………..………………………….32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ……..……………35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Необхідність покращення рівня засвоєння матеріалу на уроках історії вимагає використання різноманітних засобів наочності. Вони, як доводить практика, істотно покращують ефективність навчання. Але багато вчителів не обтяжують себе у використанні наочних засобів. У цих випадках дитина погано засвоює матеріал, втрачає інтерес до предмета, і не розвиваються багато властивостей особистості або розвиваються, але на недостатньому рівні для наступного навчання в загальноосвітній школі. Або навпаки, вчитель занадто захоплюється використанням наочності. Переобтяження засобами навчання відволікає дітей від пізнання головного в темі, розсіює їхню увагу. Одним з найважливіших завдань загальної середньої освіти є формування картографічної грамотності учнів. Картографічні знання знаходяться у тісній єдності зі знаннями історичними. Тому вміння користуватися історичною картою є не самоціллю, а засобом для більш усвідомленого сприйняття історичних подій та явищ історії. Сьогодні школи володіють значно меншим за обсягом, ніж раніше, картографічним матеріалом. Але варто зауважити, що в Україні відбувається поступове відродження історичної картографії. Впродовж останніх років видано навчальні атласи, розроблено та надруковано низку стінних карт з історії. Таким чином, актуальність і недостатність вивчення проблеми використання історичної карти на уроках історії та необхідність підвищення якості історичних знань учнів, зумовили вибір теми курсового дослідження: «Робота з історичною картою у навчанні історії». Мета дослідження є вивчення особливостей застосування картографічної наочності на уроках історії. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних дослідницьких завдань: • проаналізувати стан історіографічної розробки обраної теми, визначити рівень і повноту її науково-теоретичного осмислення; • розкрити дидактичне обґрунтування наочності; • розглянути класифікацію умовно-графічної наочності; • визначити сутність основних понять теми: «наочність», «графіка», «карта», «історична карта»; • охарактеризувати навчальні історичні карти; • розробити рекомендації щодо практичного застосування картографічної наочності на уроках історії в різних класах. Об’єктом дослідження є історична карта як специфічний засіб активізації навчальної діяльності учнів.
Інші роботи з даної категорії: