0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ РОБОТИ КЕРІВНИКА ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ (ID:220378)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 81
Рік виконання: 2017
Вартість: 1400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ В КОНТЕКСТІ МОТИВАЦІЇ НАЛЕЖНОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ 1.1. Суть та принципи управління освітнім закладом й роль керівника у цьому процесі 1.2. Методи впливу керівника освітнього закладу для забезпечення належної роботи вчителів 1.3. Нормативне регулювання обов’язків та прав керівника освітнього закладу в контексті можливості сприяння належній роботі вчителів РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ РОБОТИ КЕРІВНИКА ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ Й ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ЦЬОГО ПРОЦЕСУ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ 2.1. Психолого-педагогічні особливості управлінської діяльності керівника освітнього закладу 2.2. Процес оцінювання роботи керівника освітнього закладу за результатами роботи вчителів 2.3. Мотивація як ефективний механізм впливу керівника освітнього закладу на роботу вчителя РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ З МЕТОЮ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ 3.1. Системний підхід до управління загальноосвітнім навчальним закладом 3.2. Стратегія й напрями удосконалення управлінської діяльності керівника освітнього закладу 3.3. Застосування зарубіжного досвіду щодо удосконалення процесу роботи керівника з метою забезпечення ефективної роботи вчителя ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Суть та принципи управління освітнім закладом й роль керівника у цьому процесі Тенденція до зміни застарілої концепції соціального управління в Україні та перехід на позиції нової управлінської парадигми, необхідність якої теоретично обґрунтована в державних постановах і документах, органічно пов'язана з радикальними перетвореннями й реформуванням усіх сторін життєдіяльності. Найбільш важливі положення нової парадигми управління українською перехідною економікою, зокрема національною системою освіти, зводяться до гнучкого поєднання методів ринкового регулювання з державним регулюванням соціально-економічних процесів, формування та функціонування ринкових суб'єктів господарювання як відкритих і соціально орієнтованих систем. Також до самоврядування на всіх рівнях і перехід до поліцентричної системи господарювання, поєднання ринкових й адміністративних методів управління підприємствами, організаціями і закладами державного сектору економіки. Українські вчені єдині в тому, що нова парадигма соціального управління, яка формується в Україні з урахуванням передового досвіду сучасного міжнародного менеджменту, забезпечить ефективність її соціального розвитку за дотримання двох головних умов. По-перше, у ній потрібно врахувати особливості попереднього розвитку та сучасного стану національної економіки, менталітет і поведінкові характеристики населення, тривалість періоду перетворень та інші специфічні фактори й умови, що зумовлюють специфічні особливості становлення нашої держави. По-друге, в основу нової парадигми соціального управління слід покласти принципи і механізми, що панують у менеджменті країн з ринковою економікою. Саме це дасть змогу інтегрувати вітчизняне народне господарство у світову економічну систему, посісти в ній гідне місце[10]. 2.1. Психолого-педагогічні особливості управлінської діяльності керівника освітнього закладу Соціальне управління є однією з найскладніших галузей людської діяльності, в якій виявляються персоніфіковані відносини між людьми, об’єднаними трудовим процесом. Сучасне соціальне управління являє собою як управління людьми, так і управління діловою інформацією, технологічними процесами. Воно охоплює всі дії й умови, котрі породжують техніко-організаційні, виробничі, психолого-педагогічні, соціально-психологічні та інші зв’язки людей. Ефективна управлінська діяльність неможлива без пізнання й використання соціальних та психологічних законів, оскільки вона пов’язана із взаємодією між людьми. В результаті дослідження зроблена спроба узагальнити наявні здобутки вчених стосовно управлінської діяльності керівника закладу освіти за декількома напрямами. 1. Системно-структурний та генетичний підходи (Л. Карамушка [7] та ін.) орієнтовані на розгляд психологічної готовності керівників закладів освіти до управління в сукупності основних компонентів цієї готовності – мотиваційного, когнітивного, операційного, особистісного. 2. Акмеологічний підхід (О. Бодальов [7] та ін.) становить розглядає управлінську діяльність керівника закладу освіти як одну із форм прояву професіоналізму, досягнення в ньому вершин майстерності. 3. Гуманістичний підхід (Г. Балл [9], С. Максименко [9] та ін.) орієнтований на дослідження проблем побудови управлінських стосунків на основі партнерства, діалогічної взаємодії, важливості розуміння та врахування керівником індивідуально-психологічних особливостей працівників у процесі управлінської взаємодії. 4. Особистісно-діяльнісний підхід (Н. Коломінський [44] та ін.) – управлінська діяльність аналізується за змістом, метою і процесом. 5. Соціально-психологічний підхід (Л. Карамушка, Л. Орбан- Лембрик [10], Я. Шкурко [14] та ін.) зосереджує увагу на вивченні міжособистісної ділової взаємодії, виокремлено соціально-психологічні вимоги до керівника закладу освіти.
Інші роботи з даної категорії: