0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

специфіка педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги (ID:235499)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 39
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………….……………3 І. Гіперактивність як соціально-педагогічна проблема…….....………...…6 1.1. Дослідження гіперактивності як медико-соціальної та психолого- педагогічної проблеми…………….………………………………..6 1.2. Психологічні особливості дитини з гіперактивним розладом……………………………………….………………...…12. 1.3. Психолого-педагогічні засади корекції гіперактивного розладу в дитини…………………………………………………………….17 ІІ. Особливості соціально-педагогічної роботи з гіперактивними дітьми в умовах закладу загальної середньої освіти…………….…………………22 2.1. Педагогічний супровід дитини з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги……………………………………….……..….…22 2.2. Допомога вчителю у роботі з дитиною з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги…………………………………………………….26 Висновки…………………………………………………………………..…….31 Список використаних джерел………………………………………………..…33 Додатки ………………………………………………………..………………..34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми. Суттєві соціальні зміни у нашому суспільстві відображаються на розвитку дитини в сучасній сім’ї. Значна кількість порушень та затримок розвитку дитини робить необхідним вивчення, систематизацію та узагальнення світового досвіду психолого-педагогічної допомоги. Особливу увагу привертає до себе явище гіперактивності, яке характерне для дитини у дошкільному віці. У шкільному віці воно стає суттєвою проблемою соціально-психологічного розвитку дитини, її соціалізації, засвоєння шкільної програми. Діти з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги (ГРДУ) – одна з найбільш поширених категорій дітей з особливими освітніми потребами. За різними даними, кількість дітей з гіперактивною поведінкою, яка, як правило, супроводжується проблемами зі стійкістю уваги та здібністю до її концентрації, становить у загальні й популяції від 15 до 20 відсотків [1]. Деякі автори відмічають також довгостроковий вплив дитячої гіперактивності на соціальну адаптацію та життя дорослої людини. Вивчення причин та механізмів таких змін має значення у створенні ефективних засобів психолого-педагогічного супроводу, соціально-педагогічної підтримки. Все це робить актуальним створення, розвиток та дослідження ефективності програм діагностики, корекції та підтримки дітей з ГРДУ.
Інші роботи з даної категорії: