0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (ID:240106)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 6
Рік виконання: 2018
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
У статті йдеться про основні форми роботи, спрямовані на формування позитивного ставлення до навчання в молодших школярів. Визначено, що майбутні вчителі початкових класів опановують необхідні для такої роботи вміння під час професійної підготовки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У статті йдеться про основні форми роботи, спрямовані на формування позитивного ставлення до навчання в молодших школярів. Визначено, що майбутні вчителі початкових класів опановують необхідні для такої роботи вміння під час професійної підготовки. Ключові слова: мотивація, формування, позитивне ставлення, учні, форми. The article deals with the main forms of work aimed at forming a positive attitude towards the education of junior pupils. It is determined that future teachers of elementary school learn the skills necessary for such work during their professional training.\ Key words: motivation, formation, positive attitude, students, forms. Актуальність проблеми. Концепція Нової української школи декларує докорінну зміну підходів навчання. Учитель має створити умови для формування позитивного ставлення до навчання, батьки – підтримати пізнавальний інтерес дитини, а учні – сформувати базу для розвитку освіти упродовж життя. Значної уваги за таких умов потребує створення цілісної системи взаємопов’язаних форм навчання, які забезпечать позитивне до нього ставлення. З огляду на зазначене вище актуальність теми не викликає сумнівів. Мета статті полягає у визначенні шляхів формування позитивного ставлення до навчання молодших школярів.
Інші роботи з даної категорії: