0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування в школярів читацьких інтересів і культури читання (ID:241782)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 25
Рік виконання: 2018
Вартість: 130
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ І КУЛЬТУРИ ЧИТАННЯ 5 1.1. Поняття «культура читання», «читацький інтерес» 5 1.2. Методи формування у школярів читацьких інтересів і культури читання 8 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ І КУЛЬТУРИ ЧИТАННЯ У ШКОЛЯРІВ 11 2.1. Сучасні читацькі інтереси учнів 11 2.2. Новітні засоби розвитку інтересу до читання 14 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА ФОРМУВАННЯ В ШКОЛЯРІВ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ І КУЛЬТУРИ ЧИТАННЯ 18 3.1. Проблемні питання розвитку читацьких інтересів і культури 18 3.2. Пропозиції щодо удосконалення формування в школярів читацьких інтересів і культури читання 20 ВИСНОВОК 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23 ДОДАТКИ irenka@i.ua
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Таким чином, важливим елементом у визначенні терміна є його емоційна складова: захоплення, схильність, любов до читання, основа розвитку інтелектуального потенціалу особистості, особистісне сприйняття й розуміння прочитаного. Отже, культура читання включає в себе: любов до читання та бажання читати; літературні смаки та уподобання; правильний вибір читачами тематики; систематичність і послідовність читання; максимальне сприйняття прочитаного; уміння швидко знаходити потрібну інформацію; уміння користуватися як довідковими виданнями, так і бібліографічними посібниками; уміння зробити правильний запит у бібліотеці; комплекс правил поводження з книгою та гігієна читання. Щодо читацького інтересу, то тут насамперед варто визначити, що він являється основоположним чинником формування читацької компетенції школярів, адже без інтересу, без цікавості до прочитаного, ефекту від пройденого матеріалу чи ориманої книги практично не буде (рис.1.1)