0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи навчання в сучасній школі (ID:242752)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 47
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1 ТЕОТЕРИЧНІ ОСНОВИ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 1.1 Поняття про метод навчання…………………………………………..6 1.2 Зміст методів навчання……………………………………...………..9 1.3 Класифікація методів навчання ……………………………..………15 1.4 Вибір методів навчання……………………………………………..23 РОЗДІЛ 2 МЕТОДИ НАВЧАННЯ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 2.1 Традиційні технології навчання ……………………………..............26 2.2 Нові технології навчання …………………………………………….33 2.3 Комп'ютерне і дистанційне навчання у школі…………………..…40 ВИСНОВКИ……………………………………………………………...43 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………...45 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Успіх освітнього процесу багато в чому залежить від застосовуваних методів навчання. Методи навчання - це способи спільної діяльності навчальних і учнів, спрямовані на досягнення ними освітніх цілей. Методи навчання відображають у взаємозв'язку способи і специфіку навчальної роботи викладача і навчальної діяльності учнів по досягненню цілей навчання. Широко розповсюдженими в дидактиці є також поняття "прийом навчання" і "правило навчання". Метод навчання - категорія історична. Рівень розвитку продуктивних сил і характер виробничих відносин впливають на цілі, зміст, засоби педагогічного процесу. З їх зміною змінюються і методи навчання. На ранніх етапах суспільного розвитку передача соціального досвіду підростаючим поколінням здійснювалася в процесі спільної діяльності дітей і дорослих. Переважали методи навчання, засновані на наслідуванні. Поступаючи так само, як дорослі, діти опановували способами і прийомами добування їжі, отримання вогню, виготовлення одягу і т.д. В основі лежав репродуктивний метод навчання ( "роби як я"). Це найдавніший метод навчання, з якого розвинулися всі інші. З моменту організації шкіл з'явилися словесні методи навчання. Учитель усно передавав готову інформацію дітям, які її засвоювали. З виникненням писемності, а потім і друкарства з'явилася можливість висловлювати, накопичувати і передавати знання в знаковій формі. Слово стає головним носієм інформації, а навчання по книгах - масовим способом взаємодії вчителя і учня. В епоху великих відкриттів і винаходів словесні методи поступово втрачають значення єдиного способу передачі знань учням. У процес навчання органічно входять такі методи, як спостереження, експеримент, самостійна робота, вправа, спрямовані на розвиток активності, свідомості, ініціативності дитини. Поширюються методи наочного навчання. На рубежі XIX і XX ст. важливе місце став займати евристичний метод як варіант словесного, який більш повно враховував потреби та інтереси дитини, сприяв розвитку його самостійності. Методам "книжкової" навчання протиставлялися "природні" методи, тобто навчання в ході безпосереднього контакту з дійсністю. Інтерес викликала концепція "вчення через діяльність" з використанням практичних методів навчання. Основне місце в ній відводилося ручної праці, діяльності різного роду, а також роботі учнів з літературою, в процесі якої у дітей формувалася самостійність на основі використання власного досвіду. Утвердилися частково-пошукові, дослідницькі методи. Однак незалежно від ролі, яку в різні періоди розвитку освіти відводили тим чи іншим методам навчання, жоден з них, будучи використаний виключно сам по собі, не забезпечує потрібних результатів. Жоден метод навчання не є універсальним. У навчальному процесі слід використовувати різноманітні методи навчання. Метою курсової роботи є визначення методи навчання в сучасній школі. Поставлена мета вимагає досягнення наступних завдань: дати визначення методу навчання розкрити суть і зміст методів навчання визначити класифікація методів навчання здійснити вибір методів навчання відшукати традиційні засоби навчання у школі розкрити ігрові і розвиваючі засоби навчання у сучасній школі описати комп'ютерне і дистанційне навчання. Об’єктом дослідження є процес навчання в сучасній школі. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні методи навчання. Методологічною основою дослідження стали фундаментальні положення педагогіки , наукові концепції провідних вітчизняних із питань теорії та практики педагогіки. Інформаційні джерела: підручники, довідково-інформаційні видання, дослідження вітчизняних вчених, матеріали науково-практичних конференцій, дані Державного комітету статистики, інформація з мережі Internet, а також результати власних досліджень. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. Загальний обсяг роботи 47 сторінок. Список використаної літератури містить 38 джерел.
Інші роботи з даної категорії: