0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості екологічного виховання учнів старшої школи (ID:243257)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2011
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ І. Теоретико-методологічні засади екологічного виховання учнів. 1.1. Сутність поняття екологічне виховання та його висвітлення в педагогічній літературі. 1.2. Основні методи екологічного виховання. Розділ ІІ. Педагогічні умови екологічного виховання. 2.1. Особливості екологічного виховання в процесі організації навчально-пізнавальної діяльності. 2.2. Методика та результати науково-педагогічного дослідження. Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ І. Теоретико-методологічні засади екологічного виховання учнів. 1.1. Сутність поняття екологічне виховання та його висвітлення в педагогічній літературі. Екологія - наука про відносини рослинних і тваринних організмів і утворених ними співтовариств між собою та навколишнім середовищем. А під екологічним вихованням розуміється формування у широких верств населення високої екологічної культури всіх видів людської діяльності, так чи інакше пов'язаних з пізнанням, освоєнням, перетворенням природи. Проблема взаємовідношення людини і природи з'явилася предметом вивчення багатьох мислителів різних областей наукового знання минулого і сучасності. Ще в XVII столітті Ян Амос Коменський звернув увагу на природовідповідність всіх речей, тобто на те, що всі процеси в людському суспільстві протікають подібно процесам природи. Цю ідею він розвинув в своїй праці «Велика дидактика». Епіграфом до цієї книги послужив девіз «Хай тече все вільно, без застосування насильства [1, c. 20]». Коменський стверджував, що природа розвивається по певних законах, а людина - це частина природи, отже, в своєму розвитку людина підкоряється тим же загальним закономірностям природи [1, c. 23]. Найважливіше екологічне положення про невіддільність людини і природи і педагогічну цінність зміцнення гуманних відчуттів дитини засобами природи підкреслювали такі великі педагоги як Ж.- Ж. Руссо (1762 р.), Г. Песталоцці (1781 - 1787 рр.), Ф. Дістверг (1832 р.) і багато інших мислителів, кажучи про виховання у дітей «відчуття природи» як відчуття його ушляхетнюючого впливу на людину. Не залишився в стороні від питань екології і великий російський педагог Д.К.Ушинський.
Інші роботи з даної категорії: