0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасний підхід до організації навчання та виховання ліворуких дітей (ID:248599)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2016
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………3 Дитина-лівша – це добре чи погано? Ліворукість – це недолік чи геніальність?..................5 Особливості дитини-лівші…………………………….7 Як визначити ліворукість?...........................................11 Виявлення ліворукості у першокласників……….....13 Проблеми лівші………………………………………15 Переучувати чи ні? Ні!................................................17 Негативні наслідки переучування ліворуких дітей..18 Ліворука дитина у праворукому колективі………...23 Методика навчання письма ліворуких дітей……….25 Ліворука дитина в родині…………………………....31 Поради батькам та педагогам……………………….32 Висновки……………………………………………...37 Список використаної літератури……………………39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Як визначити ліворукість? Насправді, називаючи всіх людей, що надають перевагу в користуванні лівою рукою, лівшами, ми виявляємося не зовсім праві. У справжнього лівші ведучими будуть не тільки рука, але й нога, око, вухо. Як можна визначити ліворукість у дитини? Іноді деякі ознаки цього феномена можна помітити вже в ранньому віці, але на думку більшості психологів і фізіологів, до 4-5 років робити які-небудь остаточні висновки неправильно. Десь із 4 місяців і до дворічного віку в дитини переважає то одна, то інша рука. У період від 2 до 4 років обидві руки у малюка практично рівноцінні. І тільки після досягнення віку 4-5 років відбувається виділення ведучої руки. Як правило, ліворукість дитини визначають самі батьки, спостерігаючи за тим, яку частину діяльності дитина виконує лівою рукою. Якщо ви сумніваєтеся у визначенні „головної” руки, ноги, ока можете самостійно провести нескладні тести. Щоб визначити домінуючу руку у дитини, дайте відповіді на запитання, а також запропонуйте малюку виконати завдання: ♦ Дізнайтеся, чи є у малюка близькі родичі з ведучою лівою рукою. ♦ Згадайте, якою частіше рукою користувалася дитина у віці до одного року (брала брязкальце, ложку, іграшки). ♦ Запропонуйте дитині розчесати волосся. У яку руку вона візьме гребінець? ♦ Попросіть малюка відкрити коробочку. Якою рукою він це зробив? ♦ Поспостерігайте, в якій руці дитині зручніше тримати олівець під час малювання. ♦ А в якій руці вона звичайно тримає ложку? ♦ Киньте дитині маленький м’ячик і простежте, якою рукою вона його спіймає. ♦ Запропонуйте дитині вдарити ногою м’ячика. Якою ногою вона це зробить? ♦ Запропонуйте дитині послухати годинника. До якого вуха вона його піднесе? ♦ Запропонуйте дитині поплескати у долоні так, щоб одна рука була зверху. Зверніть увагу на те, яка рука буде зверху. ♦ Запропонуйте дитині взяти руки в „замочок”. Великий палець якої руки ляже зверху? ♦ Запропонуйте схрестити руки на грудях. Передпліччя якої руки буде зверху? ♦ Запропонуйте дитині тупнути однією ногою. Якою саме ногою вона це зробила? ♦ Нехай дитина, сидячи, покладе одну ногу на другу. Яка нога опинилася зверху? ♦ Запропонуйте дитині подивитися одним оком у паперову трубочку. Яке це буде око? Якщо більшість завдань дитина виконувала лівою рукою, ногою, вухом, оком, то ведучою є права півкуля мозку. Отже, якщо ви – розумні батьки, то ваша позиція повинна бути такою, що допомагає навчити дитину пристосуватися до цього світу.
Інші роботи з даної категорії: