0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Педагогічні аспекти реалізації розвивального принципу навчання на уроках гуманітарного циклу у початковій школі (ID:256054)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 80
Рік виконання: 2018
Вартість: 8 000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОГЛЯДИ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ ПЕДАГОГІВ НА ПРОБЛЕМУ РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ТА ЙОГО ОСНОВНІ МОДЕЛІ 1.1. Розвивальне навчання як один із напрямів навчальної діяльності. 1.2. Розвивальне навчання в концепції вітчизняної педагогіки. 1.3. Основні моделі розвивального навчання в початковій школі. РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО ПРИНЦИПУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Особливості розвивального навчання у початковій школі. 2.2. Роль та місце розвивальних завдань як засіб емоційного стимулювання учнів на роках гуманітарного циклу в початковій школі. 2.3. Методичні засади використання технології розвивального навчання на уроках гуманітарного циклу у початковій школі. РОЗДІЛ 3. РЕАЛІЗАЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО ПРИНЦИПУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 3.1. Організація та проведення експериментального дослідження. 3.2. Аналіз результатів експериментального дослідження. 3.3. Творчий досвід учителя-новатора Ольги Григорівни Лісович. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність і доцільність дослідження. Освіта в Україні модернізується, нині важливо формувати творчу особистість учнів, і школа має впливати на динаміку цього процесу. Загальна середня освіта переорієнтовується на розвиток особистості учня, головне самостійне оволодіння цими знаннями. Новації шкільної освіти пов’язані з упровадженням компетентнісного підходу, а це – формування змісту та організації навчального процесу, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, спрямованому на розвиток конкретних цінностей та життєво необхідних знань і умінь учнів. На сьогоднішній день надзвичайно важливе завдання учителів початкових класів полягає в реалізації розвивального принципу навчання і на уроках, і в позаурочній діяльності. Як відомо, у 2016 році відбулося реформування освіти початкової школи, яке, своєю чергою, дає змогу вчителям реалізовувати свої ідеї або ідеї відомих педагогів, які залишили свій внесок у педагогічній спадщині. З 2018 року нова українська школа запроваджує на початковій ланці шкільної освіти Новий Стандарт, що ґрунтується на компетентнісному підході – а це вельми важливо для забезпечення якості освіти, і пропонує інструменти для перенесення цього підходу в навчальні програми. В оновлених навчальних програмах початкової школи змістилися акценти зі знаннєвих результатів на діяльнісні. Державний стандарт початкової загальної освіти побудований на особистісно зорієнтованому та компетентнісному підході до навчально-виховного процесу, наступності змісту дошкільної та початкової загальної освіти. Одне з найважливіших завдань нової школи – сформувати в учнів уміння самостійно здобувати знання, створити сприятливі умови, аби явити у вихованця всебічно розвинуту, свідому особистість, яка може робити свідомий вибір і застосовувати отримані знання у життєвому просторі. Компетентнісний підхід – це місток, який поєднує школу з реальним світом і тими викликами, які ставить перед людиною життя. Під компетентністю розуміємо поєднання знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити діяльність у нових, часто непередбачуваних умовах. Сьогодні також на перший план висувається питання про співвідношення навчання й розвитку, оскільки педагогічну громадськість дедалі більше турбує те, як забезпечити не тільки стійке засвоєння школярами знань, а й розвинути в них розумові здібності у процесі навчання, сформувати пізнавальну активність, і зрештою, активність особистості, оптимально сприяти їхньому психічному розвитку. Головним законом усіх змін у житті стає творчість. Успішне суспільство складається з неординарних особистостей, здатних до самоактуалізації, розвитку творчих здібностей. Молодший шкільний вік – важливий етап становленні дитини, і тому в пошуках методів розвитку творчого потенціалу слід враховувати особливість психіки, своєрідність пізнавальної та емоційної сфер дітей цього віку. Знання мають поступатися способам діяльності, і передусім – творчим. Стає важливим не стільки обсяг знань, якими володіє людина, скільки вміння добувати необхідні знання та застосовувати їх у конкретних ситуаціях. Виховувати дитину теоретично, тільки на словах – неможливо. Значно більший виховний потенціал має реальна діяльність, виховні справи, власний приклад, досвід дітей. Тому діяльнісний підхід має активніше впроваджуватися в організацію не тільки навчальної, а й виховної роботи. У зв'язку із цим свого часу Д. Ельконін стверджував: Немає, мабуть, жодного видатного теоретика дидактики чи дитячого психолога, який не намагався б відповісти на питання: у якому співвідношенні перебувати навчання і виховання. Адже критерії навчання та розвитку різні. Уся проблема полягає в тому, щоб побудувати процес засвоєння знань так, аби він одночасно був процесом виховання розуму, здатності мислити [20, с. 34].
Інші роботи з даної категорії: