0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

« Взаємозв’язок у роботі педагогічного колективу спеціального закладу дошкільної освіти» (ID:257183)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 13
Рік виконання: 2018
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1. Міждисциплінарний зв’язок. 2. Логопедична робота під час режимних моментів. 3. Взаємодія із сім’єю. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Міждисциплінарний зв’язок. Ефективність корекційно-розвивальної роботи, спрямованої на подолання мовленнєвих порушень, залежить від багатьох чинників. Серед них – спрямованість уваги педагога на формування правильних фонетичних і морфологічних елементів мовлення дитини; врахування і подальше закріплення засвоєних дітьми мовленнєвих навичок; розвиток навичок усвідомленого звукового аналізу слова. Щоб приділити всім аспектам корекційної роботи достатньо уваги, необхідно об’єднати зусилля всіх учасників педагогічного процесу, зокрема, логопеда, вихователя, психолога, інструктора з фізичної підготовки, музичного керівника, директора, а також батьків. Логопед є організатором та координатором всієї корекційно-розвивальної роботи. Логопед проводить: - діагностичне обстеження; - первинні прийоми «дитина-батьки», консультації та заняття, направлені на підтримку дітей які мають логопедично-дефектологічні проблеми; - консультації і заняття, направленні на виправлення мовленнєвого дефекту, розвиток когнітивної, емоційної та сенсорної сфер дитини; - очолює міждисциплінарну команду закладу. Логопед має працювати в тісному контакті з вихователем, забезпечуючи чітку послідовність цієї роботи. Тому вихователь логопедичної групи повинен знати мовленнєві і психолого-педагогічні особливості дітей, уміти підходити до них індивідуально. Бажано, щоб він по можливості відвідував фронтальні логопедичні заняття, аби з’ясувати, хто з дітей відчуває труднощі під час виконання завдань логопеда і в чому вони полягають.[8, 44]
Інші роботи з даної категорії: