0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ (ID:266680)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 6 1.1. Сутність та етапи формування критичного мислення 6 1.2. Специфіка та педагогічні умови реалізації технологій розвитку критичного мислення 9 РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 12 2.1. Система методів та форм роботи з технологій розвитку критичного мислення для вивчення елементів лексикології в початковій школі 12 2.2. Організація, зміст і перевірка ефективності експериментального дослідження 20 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТКИ 33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Уміння працювати з інформацією впродовж життя: здобувати її, переробляти, застосовувати для індивідуального розвитку і самовдосконалення, передавати і в результаті – уміння спілкуватися – повинно стати невід’ємною рисою життя людей ХХІ століття. «Розвиток мовлення має набути статусу провідного принципу навчання рідної мови» [6], – зазначається у Державному стандарті початкової загальної освіти. Однією з інноваційних технологій, що допомагає учню не тільки засвоїти певний обсяг знань, а й сприяє розвитку його особистісних якостей, є технологія формування та розвитку критичного мислення. Проблемі формування критичного мислення приділено значну увагу в дослідженнях таких видатних учених, як Б. Блум, Д. Брунер, Л. Виготський, Дж. Дьюї. В Україні аспекти розвитку критичного мислення розглядають О. Пометун, Л. Пироженко [12], О. Тягло [28], Т. Олійник [21]. Деякі питання методики формування критичного мислення на уроках мови та літератури висвітлено в дослідженнях Т. Брозенко, Н. Солошко[25], Т. Харахоріної [29]. Формуванню критичного мислення школярів присвячені праці Н. Вукіної, Н. Дементієвської [4], О. Марченко [18], Т. Олійник [7] та інших науковців і педагогів-практиків. Про необхідність розвитку критичного мислення наголошували такі відомі педагоги, як А. Байрамов, О. Бєлкіна, С. Векслер, Г. Ліпкіна, Ю. Стежко й інші, проте це питання залишається недостатньо дослідженим у науково-методичній літературі. Актуальність дослідження зумовлена радикальними змінами, які побутують у сучасному освітньому середовищі, що акцентують увагу на необхідності виховання самостійної та творчої особистості. Мета роботи – розкрити методи та прийоми технологій розвитку критичного мислення, які доцільно використовувати на уроках української мови під час вивчення елементів лексикології в початковій школі; розробити ефективну систему роботи, спрямовану на розвиток критичного мислення у національно свідомої особистості та експериментально перевірити запропоновану методику. Робоча гіпотеза дослідження: якщо ефективно використовувати окреслені технології розвитку критичного мислення під час вивчення елементів лексикології на уроках української мови в початковій школі, то це сприятиме підвищенню якості знань молодших школярів, формуванню критичного ставлення до одержуваної інформації, здатності до життєво необхідних мисленнєвих операцій (аналіз, синтез, класифікація, порівняння, абстрагування, узагальнення та ін.), а також формуванню національної свідомості, пізнавальної активності та комунікативно-мовленнєвих умінь. Відповідно до мети визначено такі завдання дослідження: 1) здійснити теоретичний аналіз наукових джерел (психологічних, дидактичних, педагогічних та лінгвістичних) із досліджуваної проблеми; 2) розробити систему завдань, спрямовану на формування в учнів 1-4 класів критичного мислення та доцільного використання лексики у власному мовленні; 3) на основі експериментального дослідження виявити та дослідити місце, роль, а також особливості використання технологій розвитку критичного мислення під час вивчення елементів лексикології на уроках української мови в початковій школі. Об’єктом дослідження є навчально-виховний процес у загальноосвітній школі. Предмет дослідження – технології розвитку критичного мислення молодших школярів під час вивчення елементів лексикології на уроках української мови. Організація дослідження. Експериментальне дослідження проводилось на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 м. Кам’янця-Подільського (основна й контрольна підгрупи). У ньому брали участь учні 2 класу (в контрольній підгрупі 17 учнів, а в експериментальній підгрупі 16 учнів). Основними методами дослідження стали: теоретичний аналіз наукових джерел (психологічних, дидактичних, лінгвістичних, педагогічних) із досліджуваної проблеми; аналіз, порівняння, узагальнення та систематизація теоретичних і емпіричних даних; бесіди з учнями (для виявлення зацікавленості у виконанні завдань для розвитку критичного мислення); метод спостереження, вивчення та узагальнення передового досвіду вчителів-практиків. Основним був педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний, контрольний). Під час експериментальної роботи використовувались методи статистичної обробки даних спостереження та експерименту.
Інші роботи з даної категорії: