0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування виховної роботи в загальноосвітній школі. (ID:268297)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2018
Вартість: 500 грн.
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП………………………………………………………………………………..3-4 РОЗДІЛ І. ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА……………………5 1.1. Планування виховної роботи як один з етапів управління процесом формування особистості та учнівського колективу………………………………..5-7 1.2. Види, зміст і структура планів виховної роботи школи…………………......8-13 РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ПІДГОТОВКОЮ ТА ПРОВЕДЕННЯМ ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ……………………………………….14 2.1. Методика підготовки і складання плану виховної роботи…………………14-19 2.2.Кращий педагогічний досвід планування виховної роботи в загальноосвітній школі………………………………………………………………………………..19-26 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………27-28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………29-30 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………31-32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В умовах стрімкого сьогодення на вчителя, організатора роботи з учнівськими об’єднаннями вихователя ГПД, керівника гуртка чи клубу покладається відповідальне завдання – виховувати всебічно розвинену особистість. Особливо це важливо в початковій школі, коли в дитини тільки формується вміння аналізувати, систематизувати і робити висновки про навколишню дійсність. Педагог має допомогти дитині розкрити свій потенціал і спрямувати її думки та вчинки у позитивному напрямку, спираючись на досвід людства у царині науки, культури та мистецтва [4]. Чітко, продумано організувати діяльність класного чи шкільного колективу, вміло включити кожного учня в особистісно значущу пізнавальну, громадську, художньо-естетичну, трудову, спортивно-оздоровчу діяльність, яка задовольняє запити особистості і відповідає традиціям навчально-виховного закладу, в значній мірі допомагає впровадження передових технологій планування виховної роботи. А.С. Макаренко зазначав: «Там, де педагогічний колектив не має єдиного плану роботи, єдиного точного підходу, там нема педагогічного колективу і не може бути ніякого виховного процесу. Сила педагогічного колективу у злагодженості і плануванні» [13]. Вибрана проблема є досить актуальною, оскільки планування є однією з передумов ефективності системи позаурочної виховної роботи в навчально-виховному закладі, допомагає цілеспрямовано і чітко передбачити позитивні результати виховної роботи, оскільки дозволяє звести в єдине ціле, погодити інтереси як загальношкільного та первинних учнівських колективів, так і конкретної особистості, надає позаурочній роботі системності, сприяє зростанню її дієвості. А багатогранність позаурочної роботи при невмілому її плануванню може призвести до нагромадження заходів, накладання їх один на одного, перевантаженню учнів [8]. Актуальність досліджуваної проблеми визначена також Положенням про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, в якому зазначено: «Класний керівник як організатор учнівського колективу: - створює умови для організації змістовного дозвілля, в тому числі планує організовує відвідування музеїв, виставок, театрів, проводить екскурсії, заходи з охорони природи; відповідає за профілактику бездоглядності, правопорушень, планує і проводить відповідні заходи (особливо для учнів з числа незахищеної та пільгової категорій населення; - планує і проводить виховну роботу з урахуванням вікових та індивідуально-психологічних особливостей учнів, їхніх нахилів, інтересів, задатків, готовності до певних видів діяльності, а також рівня сформованості учнівського колективу…» [15]. При плануванні виховної роботи класний керівник, педагог-організатор, керівник гуртка чи вихователь ГПД поряд з визначенням цілей, форм і способів виховання учнів намагаються знайти оптимальні варіанти змісту, форм та структури плану, сприяти залученню кожного члена учнівського колективу до різноманітної діяльності з метою формування різнобічно розвиненої особистості школяра. Враховуючи вище зазначене, а також зважаючи на недостатню кількість методичної літератури з проблеми планування виховної роботи, нами було вибрано наступну тему курсового дослідження «Планування виховної роботи в загальноосвітній школі»
Інші роботи з даної категорії: