0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ігрові технології у виховному процесі сучасної початкової школи (ID:268643)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 46
Рік виконання: 2019
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………… РОЗДІЛ І. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ………………………………………………………………… 1.1. Історико-теоретичні аспекти педагогічних технологій………………… 1.2. Досвід роботи класних керівників початкової школи щодо використання ігрових технологій …………………………………………… РОЗДІЛ ІІ. УМОВИ ВПРОВАДЕЖННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ…………………………………………………. 2.1. Врахування вікових та індивідуальних особливостей молодших школярів при використанні ігрових технологій ………………………….. 2.2. Урізноманітнення ігор в організації виховної роботи з учнями початкової школи ………………………………………………………… 2.3 Формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості в грі ……………………………………………………. ВИСНОВКИ…………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Суспільство, яке засноване на знаннях, стрімко захоплює світ. Масове виробництво й поглиблення знань обіцяють за історично малий відрізок часу змінити його. Бурхливий розвиток інформаційно-комунікативних технологій, інформатизація суспільства, швидкий розвиток науки, техніки і виробництва відкриває нові обрії, які потребують зростання інтелектуального потенціалу молодшого покоління. Головною тенденцією розвитку освітніх систем сьогодні стала переорієнтація навчально-виховного процесу на формування розвиненої особистості, створення максимально сприятливих умов для розкриття всіх потенційних здібностей дитини і формування самостійної життєвої активності в усіх соціальних сферах. Найголовнішими ознаками нових навчально-виховних технологій є їх особистісно зорієнтована спрямованість, багатоваріантність способів для досягнення результату, утвердження всіма засобами емоційного благополуччя дітей та їхнього позитивного ставлення до навколишнього світу. Досить вживаними у навчально-виховному процесі є ігрові технології. Їх використання на уроках та в позаурочний час в початковій школі відповідає природним потребам дитини, адже за своєю природою гра — це найприродніша і найпривабливіша діяльність молодших школярів. У дитячому віці саме в грі відбувається розвиток функцій та потенцій особистості. У грі за власними правилами діти почуваються справді вільними й усвідомлюють власне життя на свій вибір. Гра є специфічною формою прояву активності й саморозвитку дитини. «Приведені в дію функції,- підкреслює Д.М. Узнадзе,-і примушують дитину шукати форму активності, в якій вони можуть проявити себе. Такою формою, в першу чергу, є гра». У зв’язку з цим гуманістична педагогіка значно розширює функції ігрових методів навчання та виховання в школі, особливо у молодшому шкільному віці. Це орієнтує освітню практику на розповсюдження різноманітних форм безпосереднього, а не формалізованого, спілкування учнів між собою та вчителем у навчальній та позаурочній виховній діяльності. Відтак серед сучасних педагогічних технологій учителі-практики перевагу віддають тим, що тією чи іншою мірою містять у собі ігрові елементи навчання та виховання. Це технологія колективного творчого виховання І. Іванова, проектні технології, технологія «Створення ситуації успіху» В. Бєлкіна і особливо ігрові технології [31]. Актуальність проблеми використання ігрових технологій у навчально-виховному процесі зумовлюється концептуальними положеннями та державними вимогами щодо реформування освіти в Україні, спрямованими на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань. Постійно зростаючі вимоги до змісту й організації навчання та виховання потребують упровадження у практику роботи учителів та вихователів ефективних педагогічних підходів. Проблема використання ігрових технологій у навчально-виховному процесі є актуальною тому, що гра розвиває психологічну гнучкість, розкутість, комунікабельність, емоційно-вольовий характер. Дитина має в грі право на помилку. Вона є засобом розвитку дитячої уяви, а також розвиває пізнавальні здібності, емоційний бік особистості. Гра — іскра, що запалює вогник допитливості, зацікавленості й вимагає концентрації уваги учнів, напруження їхніх сил. Вона має здатність організовувати життя дітей, наповнювати його змістом. Ігри – один із найсильніших виховних засобів. Саме в грі виявляються й розвиваються різні сторони дитячої особистості, задовольняється багато інтелектуальних та емоційних потреб, формується характер [29]. Відомо, що завдяки використанню в навчально-виховному процесі ігрових форм знижується тривожність, напруження школяра, його негативне ставлення до школи. Пріоритет гри створює найбільш сприятливі умови для індивідуальних проявів і виховання особистісних якостей дитини. Ще В. О. Сухомлинський зазначав, що без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку. Гра — це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять. Це іскра, що запалює вогник допитливості [34].
Інші роботи з даної категорії: