З методики музичного виховання на тему: «Залучення дітей до гри на дитячих музичних інструментах» (ID:269060)
Зміст
Зміст
Вступ………………………………………………………...3
Розділ 1. Гра на дитячих інструментах - вид діяльності…………………………………………………...5 1.1 Музичні іграшки та інструменти в житті дітей……….5
1.2 Види інструментів……………………………………....6
1.3 Іграшки-інструменти з діатонічним та хроматичним звукрядом……………………………………………………7
1.4 Завдання навчання……………………………………..10
1.5 Музичний репертуар…………………………………..11
Розділ 2. Методика навчання дітей гри на музичних інструментах……………………………………………....16
2.1 Прийоми навчання……………………………………..16
2.2 Технічні прийоми……………………………………...17
2.3 Послідовність завдань………………………………....19
2.4 Методика розучування окремих творів………………29
2.5 Розкриття творчого потенціалу дітей………………...40
2.6 Прийоми розвитку музичної творчості……………....42
Висновок…………………………………………………..44
Список використаних джерел…………………………..46
Зразок роботи
Вступ
Актуальність теми. Зміни в політичному, соціальному й економічному житті України зумовлюють реформування освітньої галузі, в тому числі і дошкільної ланки. Одним із головних напрямків діяльності дошкільних закладів є вдосконалення рівня навчально-виховного процесу, підвищення рівня професійної компетентності вихователя.
Відомо, що система дошкільних закладів за умов сучасних суспільно-економічних перетворень зазнає труднощів. Сьогодні статус дошкільного закладу опинився у безпосередній залежності від якості освіти, від рівня обізнаності сучасних педагогів в умовах особистісно-орієнтованого підходу.
Для оновлення освіти в Україні, зокрема її дошкільної ланки, характерна тенденція розвитку інноваційних процесів:
Модернізується зміст, форми і методи виховання і навчання дітей;
З’являються різні моделі дошкільних закладів, що потребує підвищення професіоналізму сучасного педагога.
У базовому компоненті дошкільної освіти сформульовано вимоги до дошкільників. Вони мають бути життєрадісними, самостійними, практично вмілими, творчими людьми з розвиненим почуттям відповідальності, гідності, совісті.
Прийняття такого важливого державного документа свідчить про велике значення дошкільного періоду у формуванні людей нового покоління. Саме базовий компонент націлює нас на перехід дошкільної освіти від авторитарно-дисциплінованої до особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти.
Згідно з законом України «Про дошкільну освіту» перед педагогами постало завдання здійснювати навчально-виховний процес за принципом «особистісно-орієнтованого підходу до розвитку особистості дитини». У зв’язку з цим підвищується роль вихователя як професіонала.
Особистісно-орієнтований підхід до дітей дошкільного віку базується на основі співпраці вихователя з дитиною. Вихователь у спілкуванні з дітьми дотримується позицій «не поруч, не над, а разом». Його мета – сприяти становленню дитини як особистості.
Мета дослідження: довести ефективність навчання гри на дитячих музичних інструментах.
Об'єкт дослідження: об’єктом дослідження виступає методика навчання гри на дитячих музичних інструментах дітей дошкільного віку, з використанням ефективних методів і прийомів музичного навчання.
Предмет дослідження: Особливості формування творчих здібностей дошкільнят. Творчі здібності дітей дошкільного віку розвиваються тільки при їхній активній участі на занятті з музики, тому, на мою думку, розвиток творчих здібностей на пряму залежить від ефективності навчання дітей гри на музичних інструментах.
Завдання дослідження: Роль музикування у процесі гри на музичних інструментах дуже велика. Процес музикування досить яскраво виражається в простій дитячій імпровізації це також робить процес навчання більш цікавим.
Інші роботи з даної категорії: