0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтенсифікація вивчення іноземної мови в класно-урочній системі (ID:27485)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2005
Вартість: 35
Купити цю роботу
Зміст
Вступ.ст 1. Психологічні аспекти викладання мов.ст 1.1. Мовна політика європейських держав в українській системі навчання: методи викладання, що ведуть до інтенсифікації процесу навчання.ст 1.2. Фактори, здатні забезпечити інтенсифікацію процесу навчання. Шляхи інтенсифікації навчально – виховного процесу з іноземної мови в школі.ст 2. Інтенсифікація вивчення іноземної мови в класно-урочній системі.ст 2.1. Мовна розминка.ст 2.2. Групова бесіда.ст 2.3. Представлення граматичного матеріалу.ст 2.4. Комунікативність мови і вивчення розмовної граматики.ст 2.5. Групова робота.ст 2.6. Телепередача як база для організації рольової гри на уроці іноземної мови.ст 2.7. Засвоєння лексичних одиниць.ст 2.8. Домашня робота-спосіб формування вмінь.ст Висновки.ст Список використаних джерел.ст Методика викладання іноземних мов, що довгий час приділяла особливу увагу початковому етапу вивчення тієї чи іншої мови, звернулась нарешті до іншої не менш важливої проблеми – як досягнути успіху в оволодінні іноземними мовами тими, хто займається вже не перший рік. Тож проблема результативності засвоєння іноземних мов особливо гостро проявляється на середньому та старшому етапах навчання в загальноосвітніх школах. В цей час стає помітним протиріччя між рівнем володіння іноземними мовами, що вимагається шкільною програмою, та вимогами на вступних іспитах до вузів. Більшість сучасних старшокласників досить глибоко усвідомлюють необхідність володіння іноземними мовами і шукають шляхи поповнення знань, недоотриманих у школах. Інший аспект проблеми, що розглядався нами, пов’язаний із організацією в нашій державі шкіл нового типу – ліцеїв, гімназій, профільних класів, де також починають навчання в одному колективі учні з різним (хоч і досить високим) рівнем підготовки з іноземної мови. В умовах відсутності вітчизняних підручників для цього типу закладів, вчителі змушені використовувати в своїй роботі або відверто застарілі посібники, або займатися складанням власних учбових матеріалів, або ж переходити до підручників видавництв Оксфорду та Кембриджу. Останні, маючи певні переваги, що заключаються в автентичності, сучасності і цікавої організації предметного учбового матеріалу, не мають, однак, достатньої кількості вправ для формування міцних та глибоких лексико – граматичних навичок у учнів, але наближають процес оволодіння мовою до умов природного мовного середовища. Використання цих іноземних видань, а також технік викладання, що застосовуються в країнах Європи та США (коли наголос у навчанні робиться на розмовній граматиці в комунікативному аспекті, аудіовізуальному методі) у комплексі зі звичайним для нас граматичним методом можуть дати непогані результати при інтенсифікації процесу вивчення мови на початковому етапі. Оволодіння іноземною мовою в школі передбачає інтенсивну активність учня. Одним із факторів забезпечення здатності учня до роботи є відповідна мотивація. Серед аспектів, які підвищують рівень мотивації слід виділити перш за все інтерес учня до самого процесу оволодіння іноземною мовою, що слід постійно підтримувати, і його результативність. Тож слід пам’ятати, що значні психомотиваційні резерви скриті в самій організації учбового матеріалу для розвитку вмінь та навичок в тому чи іншому виді мовної діяльності. Стимуляцією інтересу саме до процесу оволодіння мовою є перш за все пізнавальна направленість, т.як самоконтроль і свідоме спонукання себе до роботи – явище не характерне для учнів середніх навчальних закладів. Отримання інформації, тобто пізнавальна направленість, можливе лише при розумінні суті інформації, засобів, які використовуються для її вираження. Тож необхідне безпосереднє практичне використання мови. Шляхи досягнення цієї мети будуть розглядатись в практичній та теоретичній частинах. Задача практичного оволодіння іноземної мови потребує пошуку шляхів вдосконалення як методики навчання мовним виінням, так і великої уваги до організації мовного матеріалу, так і оволодіння словником відіграє велику роль у розвитку мовних вмінь учнів. Враховуючи все вище сказане, можна з впевненістю сказати, що однією з найважливіших умов підвищення ефективності навчання іноземної мови є пошук шляхів раціональної інтенсифікації процесу викладання з обов’язковим врахуванням вікових особливостей учня.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: