0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ON-LINE-РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» (ID:277531)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 85
Рік виконання: 2019
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ОN-LINE-РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Традиційні та інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів 1.2. Впровадження навчальних on-line-ресурсів у процесі навчання іноземних мов молодших школярі Висновки до Розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ З ВИКОРИСТАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ON-LINE-РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 2.1. Шляхи застосування навчальних on-line-ресурсів на уроках іноземних мов в Новій українській школі 2.2. Систематизація існуючих навчальних on-line ресурсів для навчання іноземних мов молодших школярів Висновки до Розділу 2 РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ON-LINE-РЕСУРСІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 3.1 Організація та методика проведення експериментального дослідження 3.2. Аналіз результатів використання навчальних on-line-ресурсів для навчання іноземних мов молодших школярів Висновки до Розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ОN-LINE-РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Традиційні та інноваційні методи формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів В умовах сучасного світового розвитку процеси глобалізації посилюють взаємозв’язок національних економік країн світу, що знаходить своє відображення в утворенні світового ринку товарів і послуг, становленні глобального інформаційного простору, перетворенні знань в основний елемент суспільного багатства, при цьому іноземна мова є невід’ємним інструментом для підтримки інноваційного процесу і базою освіченої людини. Перед закладами освіти постає складне завдання щодо формування і набуття професійно-спрямованої іншомовної комунікативної компетентності з ранніх літ. З одної сторони, це знадобиться у подальшому житті дитини, сприятиме успішній реалізації у майбутній професійній діяльності, а з іншої, процес оволодіння іноземною мовою сприяє усуненню комунікаційних бар'єрів, розширенню кругозору тощо. Формування іншомовної комунікативної компетентності є актуальною теоретичною проблемою та практичною задачею. Компетентнісний підхід пов’язаний із прийомами впливу на переживання дитиною ключових цінностей, що переважають на даному етапі життя, акумулюючи важливі тенденції вибору напрямку самореалізації дитини, на її креативні характеристики, творче самовираження і цілі. Важливим є розмежування понять «комунікація», «комунікативність». Комунікація – це обмін інформацією, спілкування [78, 562], а комунікативність – це сукупність істотних, відносно стійких властивостей особистості, що сприяють успішному сприйманню, розумінню, засвоєнню, використанню й передаванню інформації [78, 562].
Інші роботи з даної категорії: