0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВИКЛАДАННЯ ПРАВОЗНАВСТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕАТРАЛІЗОВАНИХ ЗАНЯТЬ (ID:277537)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 146
Рік виконання: 2018
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРАВОВОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 7 1.1. Науково-педагогічне обґрунтування доцільності правової освіти і виховання молодших школярів 7 1.2. Змістово-програмові вимоги до викладання правознавства у початковій школі 16 Висновки до розділу 1 26 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ПРАВОЗНАВСТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 29 2.1. Театралізована діяльність в початковій школі 29 2.2. Методичні аспекти формування правової культури молодших школярів засобами театралізованої діяльності 42 Висновки до розділу 2 56 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВИКЛАДАННЯ ПРАВОЗНАВСТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕАТРАЛІЗОВАНИХ ЗАНЯТЬ 58 3.1. Аналіз сформованості правової культури у молодших школярів (констатувальний експеримент) 58 3.2. Методика викладання правознавства у початковій школі за допомогою театралізованих занять (формувальний експеримент) 77 3.3. Аналіз ефективності проведеної правознавчої роботи з молодшими школярами у ході їх залучення до театралізованої діяльності (контрольний експеримент) 81 Висновки до розділу 3 89 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 99 ДОДАТКИ 111
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. На сучасному етапі розвитку української держави й суспільства головною метою освіти є створення умов для розвитку кожної особистості як громадянина України, формування поколінь, здатних створювати й розвивати цінності громадянського суспільства. Досягнення вказаної мети не можливе без підвищення ролі правової освіти й правового виховання в українському суспільстві. Необхідність організації правового виховання учнівської молоді зумовлена розбудовою Української держави, існування якої немислиме без відповідного рівня правової культури її громадян, інтенсивною трансформацією правової системи, необхідністю подолання правового нігілізму та правової неграмотності (Т. Копійчук, О. Роговець, О. Філіпова та ін.). Правильна організація правової освіти і виховання у початковій школі сприяє формуванню розуміння школярами необхідності і доцільності закону, його гуманності і справедливості. Разом з тим формує уявлення про право як систему загальних правил, за допомогою яких держава встановлює норми поведінки людей, встановлює правові заборони, порушення яких спричинює відповідальність. Правова освіта і виховання сприяють розширенню кругозору молодших школярів, їх уявлень про життя суспільства, про діяльність нашої держави, про основні норми взаємовідносин людей, про допустиме і неправомірне (Г. Товканець, Л. Худан та ін.) Стан вивчення проблеми. У сучасній педагогіці дану проблему розглядають І. Бех, Н. Басюк, О. Вишневський, І. Жадан, М. Іванчук, С. Карпенчук, Т. Клинченко, І. Коберник, Л. Мицик, В. Смолюк тощо. Моральному вихованню дошкільників та молодших школярів присвятили свої праці Л. Артемова, І. Бех, А. Богуш, Н. Гавриш, В. Кузь, Н. Попиченко, Т. Поніманська та ін. Загальнотеоретичні питання правового виховання школярів розкрито у працях відомих педагогів А. Азарова, Т. Болотіної, М. Галагузової, В. Караковського, А. Мовчана, М. Лазутової, А. Нікітіна, П. Підкасистого, П. Суворової, З. Шнекендорфа, В. Шеланкова, Ю. Яковлєва та ін. Актуальні проблеми розвитку правової культури учнівської молоді досліджувались В. Дубровським, Г. Давидовим, В. Оржеховською, М. Подберезським, Н. Ткачовою, М. Фіцулою. Особливості засвоєння дітьми молодшого шкільного віку правових знань та уявлень висвітлено у дослідженнях О. Асмолова, Б. Братуся, Л. Коган, А. Титаренко та ін. Разом з тим існує проблема пошуку ефективних форм і методів навчально-виховної роботи з молодшими школярами для формування їх правової культури. Недостатнім є методичне забезпечення процесу викладання правознавства у початковій школі. все це обумовлює необхідність розгляду новітніх форм роботи з молодшими школярами, зокрема й використання ресурсів театралізованої діяльності для формування правової культури учнів.
Інші роботи з даної категорії: