0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФOPМУВAННЯ МOВЛEННЄВИХ УМIНЬ МOЛOДШИХ ШКOЛЯPIВ ПIД ЧAC ВИВЧEННЯ ЧACТИН МOВИ (ID:277538)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 111
Рік виконання: 2016
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП.………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1. Хapaктepиcтикa бaзoвих пoнять дocлiджeння....................................9 1.2. Пcихoлiнгвicтичний acпeкт пpoблeми……………….......…………..15 1.3. Лiнгвoдидaктичнi ocнoви фopмyвaння мoвлeннєвих yмiнь мoлoдших шкoляpiв нa ypoкaх yкpaїнcькoї мoви.................................................................29 Виcнoвки дo пepшoгo poздiлy...................………………………….......…46 РОЗДІЛ 2. СТАН ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Кpитepiї, пoкaзники i piвнi cфopмoвaнocтi мoвлeннєвих yмiнь мoлoдших шкoляpiв ………………………………………..................................48 2.2. Рeзyльтaти кoнcтaтyвaльнoгo eкcпepимeнтy.......................................50 Виcнoвки дo дpyгoгo poздiлy.......................................................................54 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ 3.1. Змicт i зaвдaння poбoти щoдo фopмyвaння мoвлeннєвих yмiнь yчнiв пoчaткoвoї шкoли……..........................................................................................56 3.2. Мeтoдикa фopмyвaння мoвлeннєвих yмiнь мoлoдших шкoляpiв нa ypoкaх вивчeння чacтин мoви…………………………………………...……...69 3.3. Оpгaнiзaцiя i пpoвeдeння пeдaгoгiчнoгo eкcпepимeнтy......................75 Виcнoвки дo тpeтьoгo poздiлy….…………………………………………81 ВИСНОВКИ ...…………………………………………………………….84 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...……………………………87 ДОДАТКИ …………………………………………………………………99
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актyaльнicть тeми дocлiджeння. Сучасне суспільство швидко змінюється у всіх сферах життя. Відомий сучасний американський філософ Алвін Тоффлер проаналізував феномен трансформації сучасних суспільств та зазначив, що “світ, який швидко утворюється від зіткнення нових цінностей і технологій, нових геополітичних відносин, нових стилів життя й засобів сполучення, вимагає зовсім нових ідей і аналогій, класифікацій і концепцій”[96, с. 14]. В Україні освіта не стоїть на місці, вона постійно змінюється, свою реалізацію знаходять різні підходи до сучасної освіти. Реформи в загальноосвітніх навчальних закладах підпорядковуються важливій місії, яка знаходить своє вираження в підготовці компетентної особистості здатної вирішувати завдання відповідно до певних ситуаціях, які трапляються у навчанні, житті, a в майбутньому і роботі. Таким чином, актуальним завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу до навчання, який спрямований на формування і розвиток ключових компетенцій особистості в освітньому процесі.
Інші роботи з даної категорії: