0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Використання інтерактивних методів навчання на уроках літературного читання» (ID:277597)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП …………………………………...………………………………………..3 РОЗДІЛ І. ЗНАЧЕННЯ ТА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ …………………..7 1. 1. Характеристика нестандартних технологій ………………………7 1. 2. Інтерактивні технології кооперативного навчання ………...……10 1.3.Технології колективно-групового навчання ………………………12 1. 4. Технології ситуативного моделювання …………………….……15 1. 5.Технології опрацювання дискусійних питань ……………………16 РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ ...…..18 2. 1. Інтерактивні вправи, завдання, ігри на уроках літературного читання ……………………………...…………………………………………..18 2. 2. Експериментальне дослідження використання інтерактивних методів навчання на уроках літературного читання ……….…………..……..25 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………..28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………..……………………30 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………….32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Духовне відродження українського народу неможливо уявити без живодайного впливу художньої літератури на формування національної самосвідомості, бо саме література є одним із активних чинників суспільного виховання − совісті, моралі загальнолюдських цінностей, інтелігентності. Зміни в усіх сферах нашого життя безпосередньо впливають і на літературну освіту школярів. Інакше й бути не може, адже література − це відображення в художньому стилі життя людини та суспільства з усіма складнощами і проблемами. Однак, щоб література здійснювала свою виховну роль, треба виробити у людині вміння читати художні твори, належним чином сприймати дійсність, відображену в художній формі, сформувати прагнення брати приклад з позитивних героїв. Сьогодні стоїть завдання побудувати навчально-виховний процес таким чином, щоб розвивати в учнів пізнавальний інтерес, вміння самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватися в потоці наукової і політичної інформації. Зрозуміло, що це не може бути досягнуто без правильно організованої і серйозно поставленої роботи учнів з перших днів навчання з книгами із доступного кола читання, без виховання в дітей бажання і звички у вільний час звертатись до книги, читати ті, які підходять саме конкретній дитині, а не комусь іншому. Тільки тоді книга дозволить читачу «доторкнутися» до минулого і майбутнього, прийняти його чи відкинути, трансформувати в особистісне переживання. Забезпечення мотивації навчання українського читання – складова мети курсу української читання початкової школи. Якщо учень не хоче вчитися і його актуальні інтереси, запити, прагнення не пов’язані безпосередньо з навчанням, то виховний вплив учителя, його зусилля не дають бажаних результатів. Як засвідчує аналіз літературних джерел, питання впливу системи інтерактивних вправ на розвиток мотивації вивчення молодшими школярами 4 українського читання ще не було предметом спеціального дослідження, хоча більшість науковців розглядає творчу діяльність учнів як вирішальний фактор розвитку мотивації. Тим часом із цією проблемою тісно пов’язано чимало практичних питань педагогіки, зокрема таких, як формування у дітей позитивного ставлення до навчальної діяльності, до учнівських обов’язків, котрі можна звести до одного: як викликати в учнів бажання вчитися, прагнення набувати знання, уміння, навички, іншими словами, як розвивати повноцінні мотиви навчання, а відтак тема курсової роботи є актуальною.
Інші роботи з даної категорії: