0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

“Застосування інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі “ (ID:282783)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 42
Рік виконання: 2018
Вартість: 299
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………………………....3 Розділ І. Теоретичні засади застосування інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі 1.1.Педагогічні засади впровадження інтерактивних технологій в навчальний процес в зарубіжній і вітчизняній педагогіці……………………………………....5 1.2.Зміст і завдання інтерактивного навчання в умовах сучасної системи освіти………………………………………………………………………………..11 1.3.Впровадження технологій колективно-групового навчання в навчальний процес початкової школи…………………………………………………………..14 Розділ ІІ. Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій в навчально- виховному процесі початкової школи 2.1. Експериментальна модель застосування інтерактивних технологій в навчально- виховному процесі початкової школи………………………………..27 2.2.Дослідницько-експериментальна перевірка ефективності експериментальної моделі застосування інтерактивних технологій на уроках в початковій школі………………………………………………………………………………...35 Висновки……………………………………………………………………………41 Список використаних джерел…………………………………………………...43 Додатки……………………………………………………………………………..45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Упродовж останнього десятиріччя в суспільстві все більше проявляється невдоволення результатами системи шкільної освіти, що, у свою чергу, зумовлює потребу її реформування. Для вирішення цього питання важливо розробити стратегічні напрями розвитку загальної середньої освіти на перспективу. Головною є проблема визначення пріоритетів освіти та її реформування. Мета сучасної школи полягає передусім у тому, щоб виховувати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати та лічити, розв'язувати задачі, доводити теореми, запам'ятовувати сюжети творів, дати історичних подій тощо. Саме тому, на мій погляд, слід сконцентрувати зусилля батьків і педагогів, сім'ї та школи на розвитку дитини в дошкільному і молодшому шкільному віці. Але для того, щоб забезпечити головний стратегічний напрям розвитку системи освіти, що лежить в площині розв'язання проблеми розвитку особистості дитини, на мою думку, слід переходити до технологізації навчально-виховного процесу в дитячому садку і початковій школі. Сьогодні пропонується широкий спектр стратегій, методик, технологій, але не всі вони адаптовані до умов масової школи або можуть функціонувати лише в авторському виконанні. Немає сумнівів: вчитель повинен глибоко усвідомлювати свою систему роботи, особисто сформувати концептуальне бачення педагогічної системи, в яку буде включатись учень; ефективно переробляти інформацію Метою дослідження є теоретичне обґрунтування сутності інтерактивних технологій навчання та їх впровадження в навчально-виховний процес . При написанні даної курсової роботи було поставлено наступні завдання: ● проаналізувати науково-методичну літературу з проблеми дослідження; ● проаналізувати стан проблеми використання інтерактивних методів навчання в теорії і практиці шкільної освіти; ● перевірити вплив експериментальної моделі застосування інтерактивних технологій на рівень знань молодших школярів. Об'єктом дослідження є процес здійснення розвитку учнів через використання інтерактивних методів навчання Предмет дослідження це процес застосування технології інтерактивного навчання молодших школярів.
Інші роботи з даної категорії: