0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Патріотичне виховання учнівської молоді за допомогою шкільних історичних курсів (ID:290302)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Вічні моральні цінності та ключові моральні орієнтири як завдання держави, сім’ї, школи. I. Патріотичне виховання – найважливіша проблема в умовах сучасного глобалізованого світу. 1.1. Рівні морально-етичних вартостей громадянина України – дороговказ виховання. 1.2. Діячі культури про патріотизм як ключову категорію виховання. II. Практична робота по формуванню патріотизму та громадянської відповідальності учнівської молоді під час викладання тем курсів вітчизняної історії. 2.1. Роль історичної пам’яті – як необхідної і фундаментальної умови формування патріотичних почуттів. А) Національний ідеал – складова частина патріотизму; Б) Позитивні риси українського національного характеру та виховання громадянина сильної волі – серцевина патріотизму. 2.2. Національно-патріотичне виховання в позаурочний час. А) Значення козацької педагогіки в родинно-шкільному вихованні; Б) Основні напрями, завдання і критерії виховання патріотизму; В) Роль особистості вчителя в процесі формування патріота-громадянина. Загальні висновки. Список використаної літератури. Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета роботи полягає у розкритті змісту патріотичного виховання та громадянської відповідальності молоді та його вагомої значущості в системі української освіти. Завдання Для досягнення поставленої мети слід окреслити наступні завдання: 1) Розкрити зміст патріотичного виховання; його основні напрями та завдання; 2) Приділити увагу шляхам реалізації патріотичного виховання учнівської молоді; 3) Визначити роль громадсько-патріотичного виховання та значення реалізації змістовної лінії “Громадська відповідальність”. Об’єкт Об’єкт дослідження – навчально-виховний процес в школі. Предмет Предмет дослідження – шляхи формування якостей особистості – патріота-громадянина, відповідальної за свою долю і долю Матері-Вітчизни України. Гіпотеза Гіпотеза дослідження передбачає – припущення, що ефективності становлення особистості школяра допомагають і сприяють шляхи формування особистості громадянина. З метою отримання орієнтовних даних щодо стану громадсько-патріотичного виховання в школі було застосовано метод науково-педагогічного дослідження – анкетування. Практичне значення одержаних результатів передбачає у впровадженні саме тих ефективних заходів, що сприяють формування відповідального патріота-громадянина.
Інші роботи з даної категорії: