Зміст
ВСТУП..............................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО УЧНІВ В УМОВАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ............................................................................................................5
1.1. Індивідуальний підхід до учнів, його значення та роль .......................5
1.2. Шляхи втілення індивідуального підходу до учнів в умовах трудового навчання...............................................................................................10
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ЗДІЙСНЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО УЧНІВ В УМОВАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ...........................................................................................................14
2.1. Методи здійснення індивідуального підходу до учнів в умовах трудового навчання...............................................................................................14
2.2. Врахування психологічних особливостей дитини, як основний прийом індивідуального підходу до школярів на уроках трудового
навчання.................................................................................................................20
РОЗДІЛ 3. НАЯВНА ПРОБЛЕМАТИКА ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ................................................................25
3.1. Наявна проблематика в реалізації індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання.............................................................................25
3.2. Шляхи удосконалення індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання...............................................................................................27
ВИСНОВОК...................................................................................................29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................30
ДОДАТКИ......................................................................................................32