0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток логічного мислення молодших школярів засобами інтерактивних технологій навчання (ID:310453)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 51+додатки
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ … 6 1.1. Розвиток логічного мислення в історико-педагогічному контексті …………………………………………………. 6 1.2. Сутність поняття «логічне мислення»……………………… 10 1.3. Особливості використання інтерактивних технологій навчання для розвитку логічного мислення молодших школярів ……. 15 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ………………………………………………………………. 25 2.1. Аналіз стану використання інтерактивних технологій навчання для розвитку логічного мислення молодших школярів …….. 25 2.2. Психолого-педагогічні умови розвитку логічного мислення молодших школярів засобами інтерактивних технологій навчання ...... 38 ВИСНОВКИ……………………………………………………….. 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………. 47 ДОДАТКИ …………………………………………………………. 52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження − процес розвитку логічного мислення молодших школярів. Предмет дослідження − психолого-педагогічні умови розвитку логічного мислення молодших школярів засобами інтерактивних технологій навчання. Мета дослідження − визначити та охарактеризувати психолого-педагогічні умови розвитку логічного мислення молодших школярів засобами інтерактивних технологій навчання. Відповідно до мети дослідження визначені такі завдання: 1. Дослідити проблему розвитку логічного мислення в історико-педагогічному контексті. 2. Розкрити сутність поняття «логічне мислення». 3. Розкрити особливості використання інтерактивних технологій навчання для розвитку логічного мислення молодших школярів. 4. Охарактеризувати психолого-педагогічні умови розвитку логічного мислення молодших школярів засобами інтерактивних технологій навчання. Методи дослідження: - теоретичні – аналіз, синтез, узагальнення, класифікація і систематизація теоретичних даних; - емпіричні – педагогічні спостереження, бесіда. Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел (38 найменувань), 5 додатків. Основний зміст роботи викладено на 46 сторінках.
Інші роботи з даної категорії: