0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теоретичний аналіз реформи шкільної освіти «Нова українська школа» (ID:310456)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Історична зумовленість реформування шкільної освіти 2. Нормативні аспекти 3. Аналіз основних понять 4. Стан реформування в сучасній школі 5. Математика в контексті НУШ Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В Україні відбувається зміна певної ідеології на нові невизначені вільно вибрані ідеології. Зросла соціальна, духовна й економічна диференціація суспільства. Це не могло не вплинути на освітню політику в країні, на ті зміни, які вносилися у зміст освіти в останні роки роботи школи. Мова йде про створення нової школи України XXI століття, яка плекала б творчу особистість, створила б умови для повноцінного фізичного, інтелектуального, духовного розвитку дитини, для піднесення культури і духовності з орієнтацією на всю різноманітність вітчизняних і світових зразків. Сучасна українська школа перебуває в умовах реформування та оновлення. Основними завданнями Нової української школи є «підвищення якості навчання й виховання учнів початкової школи, формування компетентнісного підходу до вивчення навчальних дисциплін, підготовка їх до практичної діяльності». Впровадження нового Державного стандарту початкової освіти [9] в освітній процес сприяє підвищенню теоретичного рівня знань учнів, розвитку їхніх інтелектуальних здібностей, формуванню дослідницьких умінь та навичок. Відповідно до Концепції Нової української школи сучасна початкова школа перебуває на шляху оновлення та реформування. Тому чинна система початкової освіти поступово втрачає свою актуальність, настає час пошуку більш гнучких, точніших, психологічно вивірених впливів на духовний та емоційний світ школяра. Згідно з цим освітнім документом учні початкової школи повинні усвідомити, що світ природи існує не лише для наукового вивчення та практичної діяльності людини
Інші роботи з даної категорії: